فیلم لو رفته از مهناز افشار در وضعیت نامناسب در خانه آرش / با دیدن این فیلم شوکه می شوید!


فیلم لو رفته از مهناز افشار در وضعیت نامناسب در خانه آرش / با دیدن این فیلم شوکه می شوید!

حواشی بسیاری گریبان مهناز افشار و آرش لباف را در خصوص رابطه عاشقانه شان گرفت، آنان نیز با انتشار فیلم های منشوری ای در فضای مجازی هر روز به این شاعبه ها دامن می زنند.

مهناز افشار زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی است. مهناز افشار در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک تبریز به دنیا آمد. مهناز افشار بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت. مهناز افشار از ایران مهاجرت کرد.اخیرا شایعاتی از رابطه مهناز افشار و آرش لباف در فضای مجازی منتشر شده است.

مهناز افشار و آرش وارد رابطه شدند؟ این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم. در ادامه مطلب آرش مهناز افشار با حوله کنارهم همراه فیگار باشید.

ویدیویی به تازگی از مهناز افشار و آرش خواننده در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است، که در آن این دو چهره مشهور با حوله در کنار هم نشسته اند. مهناز افشار به تازگی عکس جدیدی را در کنار آرش یکی از خواننده هایی که از ایران مهاجرت کرده است ، منتشر کرد همین عکس و عکس های مشابه که نشان می دهد آرش و مهناز افشار مراوده زیادی با هم دارند باعث شد تا خیلی ها بر طبل شایعه نامزدی آنها بزنند.

لینک کپی شد

حجم ویدیو: 1.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت