گوشی شیائومی 13 با بالارده‌ترین نمایشگر بازار موبایل عرضه می‌شود


گوشی شیائومی 13 با بالارده‌ترین نمایشگر بازار موبایل عرضه می‌شود

اگر گزارش‌های جدید درست باشد، نمایشگر گوشی شیائومی ۱۳ – Xiaomi 13، بالارده‌ترین و مدرن‌ترین نمایشگر به کار رفته روی یک گوشی هوشمند خواهد بود.شیائومی ۱۲ اکنون در بازار عرضه شده است. بنابراین نوبت نسل جدید آن، گوشی شیائومی ۱۲ است که اخبار و شایعاتش...

اگر گزارش‌های جدید درست باشد، نمایشگر گوشی شیائومی ۱۳ – Xiaomi 13، بالارده‌ترین و مدرن‌ترین نمایشگر به کار رفته روی یک گوشی هوشمند خواهد بود.

شیائومی ۱۲ اکنون در بازار عرضه شده است. بنابراین نوبت نسل جدید آن، گوشی شیائومی ۱۲ است که اخبار و شایعاتش به بیرون درز کند. هرچند کم و بیش از آن شنیده‌ایم، ولی آن‌ها اطلاعات خیلی مهمی نبوده‌اند. مثلاً ما هنوز نمی‌دانیم که این گوشی با چیپست معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام عرضه می‌شود یا خیر.

اطلاعات فنی نمایشگر گوشی شیائومی ۱۳

اما حالا یکی از افشاگران چینی، اطلاعات جالب توجهی را از نمایشگر گوشی پرچمدار شیائومی ۱۳ در صفحه ویبو خود منتشر کرده است. او می‌گوید گوشی شیائومی به یک نمایشگر Quad HD LTPO با پنل AMOLED مجهز خواهد بود. این می‌تواند بالارده‌ترین نمایشگری باشد که تاکنون روی یک گوشی به کار گرفته شده است.

اما اجازه دهید کمی این فناوری‌ها را تفسیر کنیم. Quad HD به معنای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که بالاتر از Full HD قرار می‌گیرد. بنابراین عملکرد بهتری در این زمینه خواهد داشت. فناوری LTPO بدان معناست که گوشی می‌تواند خودش به صورت خودکار نرخ رفرش صفحه را تنظیم کند. در نتیجه گوشی شما مصرف انرژی کمتری خواهد داشت.

گوشی شیائومی 13 با بالارده‌ترین نمایشگر بازار موبایل عرضه می‌شودگوشی شیائومی 13 با بالارده‌ترین نمایشگر بازار موبایل عرضه می‌شود

در نهایت به پنل AMOLED می‌رسیم که یک نوع نمایشگر OLED با امکانات بیشتر مثل انعطاف‌پذیری بهتر است. تولیدکنندگان نمایشگرهای منحنی را با استفاده از این پنل می‌سازند. ما تصور می‌کنیم که شیائومی از این قابلیت استفاده خواهد کرد. این پنل همچنین به شیائومی اجازه می‌دهد حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر را هم به حداقل برساند. یکی از جدیدترین گوشی‌هایی که با این پنل به بیرون آمده، گوشی ناتینگ فون ۱ است.

هرچند نمایشگر گوشی شیائومی ۱۳ می‌تواند بالارده‌ترین صفحه نمایش بازار موبایل لقب بگیرد، اما فراموش نکنید که گوشی شیائومی ۱۲ موجود در بازار هم جزو بهترین‌ها در این زمینه است. علاوه بر این، شیائومی حتی در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده خودش هم از نمایشگرهای خوبی استفاده می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی