شمس سرآنالیزور جام ملت هاى فوتسال آسیا شد


شمس سرآنالیزور جام ملت هاى فوتسال آسیا شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا حسین شمس را به عنوان سرآنالیزور مسابقات جام ملت هاى فوتسال آسیا انتخاب کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال - حسین شمس سرمربى اسبق تیم ملى فوتسال ایران در خصوص انتخاب شدن به عنوان سرآنالیزور جام ملت های فوتسال آسیا گفت: بر اساس نامه اى که از سوى AFC ارسال شده من به عنوان سر آنالیزور مسابقات جام ملت هاى آسیا در کویت انتخاب شدم که مهرماه برگزار مى شود. من در کنار آقاى یونگ از مالزى و آقاى عیسى فلاح از کویت آنالیزورهاى مسابقات خواهیم بود و بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان و برنده عنوان جایزه بازى جوانمردانه را انتخاب خواهیم کرد. این قطعا افتخارى براى من و خانواده فوتسال و نشان دهنده جایگاه و عظمت فوتسال ایران در آسیاست.

شمس همچنین اضافه کرد: فوتسال ما به حمایت فدراسیون و همدلى نیاز دارد. خوشبختانه اتفاقات خوب و مثبتى را در فوتسال شاهد هستیم که موجب امیدوارى است. باید تشکر کنم از فدراسیون و میرشاد ماجدى که مطالبات مربیان پایه فوتسال را در این مقطع پرداخت کردند. مربیان فوتسال از سه سال پیش طلبکار بودند و توجهى به این مسئله نمى شد. خود من بار‌ها در این مورد انتقاد کردم، اما بالاخره به این بچه‌ها توجه شد و مطالبات سه سال گذشته را فدراسیون پرداخت کرد. از سوى دیگر با آقاى صانعى و همکارانشان در تیم ملى فوتسال جوانان قرارداد امضا شد که این اقدامات نشان دهنده توجه فدراسیون به فوتسال و احترام به مربیان تیم هاى ملى است. باید از کار خوب و ارزشمند قدردانى کرد. این اقدامات باعث مى شود مربیان کار خودشان را با آرامش و تمرکز دنبال کنند.

او در خصوص شرایط تیم ملى ایران برای حضور در این رقابت‌ها بیان کرد: وحید شمسایى تیم خوب و جوانى را آماده کرده که تغییرات زیادى دارد و با ترکیبى متفاوت براى حضور در مسابقات آماده مى شود. امیدوارم بتوانیم با تیم بسیار قوى و خوبى بر جام ملت‌ها حضور یابیم و نتایج شایسته اى کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟