اجساد نوجوانان غرق شده بعد از 3 روز به ساحل آمد


اجساد نوجوانان غرق شده بعد از 3 روز به ساحل آمد

رییس هیات نجات غریق مازندران از پیدا شدن اجساد ۲ نوجوان در آب های ساحلی این استان خبر داد.

نقی کریمیان روز جمعه اظهار داشت: اجساد ۲ نوجوان سبزواری و بابلی که ظهر روز چهارشنبه در منطقه ساحلی می‌رود بابلسر غرق شده بودند، امروز با کمک ناجیان غریق و نیروهای دریابانی جویبار کشف و به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت: ۲نوجوان ۱۶ ساله حوالی ساعت ۱۵ روز چهارشنبه به همراه اعضای تیم فوتبال خود به دریا رفته بودند ، ولی گرفتار موج های شکافنده شده و غرق شدند.

کریمیان با اشاره به حضور گردشگران و مسافران در مناطق ممنوعه شنا، افزود: در مناطق شنا ممنوع، ناجیان غریق حضور ندارند و شنا کردن مردم در این مناطق خطرات زیادی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار ناجی غریق در ۴۲۰ نقطه حادثه خیز سواحل دریای مازندران، از پرداخت نشدن سه ماه حقوق به این افراد خبر داد و خواستار پرداخت حقوق ناجیان غریق شد.

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت: علاوه بر این ناجیان غریق بر خلاف تمام قول های مساعد مسئولان تاکنون هیچگونه تجهیزاتی دریافت نکردند.

کریمیان با اشاره به آمار غرق شدگان دریای خزر در ایام پایانی تابستان سال گذشته، نسبت به احتمال افزایش آمار غرق شدگان در آب های ساحلی این استان به ویژه در شهریورماه امسال هشدار داد.

وی بیان کرد: از آغاز اجرای طرح سالم‌سازی دریای مازندران ( از اول خرداد ماه ) ۷۵۱ نفر توسط ناجیان غریق استان از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۶۶ نفر در محل بروز حادثه احیا و به بیمارستان منتقل شدند.

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت: ارایه آمار مربوط به شمار غرق شدگان دریای خزر به پزشکی قانونی محول شده است.

اوایل هفته گذشته نیز سه نفر در سواحل دریای مازندران در منطقه بابلسر و گوهرباران ساری غرق شده بودند.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا با ۱۵ طرح سالمسازی، از شاخص‌ترین شهرستان های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها