آسیابری: امیدورام مسئولین از کاراته حمایت بیشتری کنند/ در قونیه هیچ تیمی زنگ تفریح نبود


آسیابری: امیدورام مسئولین از کاراته حمایت بیشتری کنند/ در قونیه هیچ تیمی زنگ تفریح نبود

ملی پوش کاراته گفت: در بازی‌های کشورهای اسلامی نمیشد هیچ تیمی را دست کم گرفت زیرا سطح رقابت ها واقعا بالا بود.

علی اصغر آسیابری که در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی موفق شد مدال نقره را از آن خود کند در گفت‌وگو با رکنا عنوان کرد: در این دوره از بازی‌ها هیچ تیمی را نمیشد دست کم گرفت. سطح پیکارها واقعا بالا بود و هیچ کاراته‌کایی زنگ تفریح نبود و همانطور که شاهد بودیم در این دوره شگفتی‌های بسیاری نیز اتفاق افتاد. خیلی از نامداران حذف شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه تیم ما چند وقت از مسابقات دور بود و نفرات واقعا آمادگی لازم را برای حضور در چنین میدانی را نداشتند. امیدوارم در آینده بتوانیم در کاراته وان‌ها و مسابقات پیش رو حاضر شویم تا به سطحی که در حد تیم ایران است برسیم. نتایجی که بدست آمد در قد و اندازه‌های نام کاراته ایران نبود اما همانطور که اشاره کردم دوری از مسابقات نقش تاثیرگزاری در این میان داشت.

نائب قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی خاط نشان کرد: امیدوارم مسئولین به این درک برسند که باید از کاراته حمایت شود. این رشته بارها نشان داده که پتاسنیل موفقیت در آسیا و جهان را دارد و نباید از کنار این پتاسنیل رد شد. قطعا با حمایت مناسب می‌توانیم به جایگاهی که از کاراته ایران انتظار می‌رود برسیم.

آسیابری پایان داد: خدا را شاکر هستم که موفق شدم از این مسابقات دست خالی نگردم. مبارزات سنگین بود اما به هر صورت با کمک خدا و هدایت کادر فنی مدال نقره گرفتم اما به هر صورت باز هم می‌گویم که اگر شرایط بهتر بود طبیعتا نتایج بهتری نیز حاصل میشد.

انتهای پیام/

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس