ناگلسمان: پیوستن رونالدو به دورتموند؟ ربطی به من ندارد/ موسیالا بازی با بوخوم را از دست می‌دهد


ناگلسمان: پیوستن رونالدو به دورتموند؟ ربطی به من ندارد/ موسیالا بازی با بوخوم را از دست می‌دهد

سرمربی ۳۵ ساله بایرن مونیخ درباره بازی پیش روی تیمش با بوخوم و شایعه پیوستن کریستیانو رونالدو به دورتموند به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که شاگردانش یکشنبه شب در هفته سوم بوندس‌لیگای آلمان میهمان بوخوم خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بوخوم فصل گذشته در هر دو بازی خود بسیار شجاعانه مقابل ما بازی کرد. با وجود دروازه‌بانی همچون مانوئل ریمان در ترکیب بوخوم آنها روی توپ‌های بلند زیاد کار می‌کنند. این بدان معناست که ما باید هم برای توپ‌های بلند و هم توپ‌های کوتاه آماده باشیم. بی‌صبرانه منتظر شروع این بازی هستم و امیدوارم نتیجه متفاوتی نسبت به فصل گذشته کسب کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت بازیکنانش اظهار داشت: جمال موسیالا بازی یکشنبه را به دلیل کشیدگی عضله نزدیک‌کننده از دست خواهد داد. مصدومیت این بازیکن جدی نیست، اما باید در مورد او احتیاط لازم را داشته باشیم. ماتیس دلیخت هم دچار پارگی لیگامنت از ناحیه دست شده است. سرژ گنابری نیز مشکلی از ناحیه مچ دست همچنین ناحیه عضله نزدیک‌کننده دارد. اوپامکانو هم ضربه‌ای به استخوان نازک نی‌اش خورده است، از این رو نمی‌دانیم که آیا او می‌تواند بازی کند یا خیر! به همین خاطر ما دو یا سه تغییر در ترکیب‌مان برای بازی با بوخوم خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه درباره شایعه پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد خاطر نشان کرد: اگر رونالدو به دورتموند برود ربطی به من ندارد. او بازیکن خوبی است و در دوران حرفه‌ای‌اش گل‌های زیادی به ثمر رسانده است و احتمالاً گل‌های دیگری هم خواهد زد، اما اینکه او به دورتموند برود یا نه، به من ربطی ندارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی