لامبورگینی رِوُلتو، کراس اووری الکتریکی و مجازی از سنت آگاتا!


لامبورگینی رِوُلتو، کراس اووری الکتریکی و مجازی از سنت آگاتا!

لامبورگینی رِوُلتو را می‌توان نماینده روزهایی دانست که نفس محصولات درون‌سوز این خودروساز را به شماره انداخته است. ایتالیایی‌ها خود را آماده خداحافظی با خودروهایی می‌کنند که فقط دارای پیشرانه‌های درون‌سوز هستند. قبلاً تائید شده جانشین‌های...

لامبورگینی رِوُلتو را می‌توان نماینده روزهایی دانست که نفس محصولات درون‌سوز این خودروساز را به شماره انداخته است. ایتالیایی‌ها خود را آماده خداحافظی با خودروهایی می‌کنند که فقط دارای پیشرانه‌های درون‌سوز هستند. قبلاً تائید شده جانشین‌های لامبورگینی اوراکان و آونتادور از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهند کرد و اوروس فیس لیفت نیز دارای قوای محرکه الکتریکی شده خواهد بود. هر سه خودرو قرار است تا سال ۲۰۲۴ هیبریدی شوند اما برای تولید اولین محصول تمام الکتریکی لامبورگینی کمی زمان بیشتری لازم است.

motor1 می گوید استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی در مصاحبه چند ماه پیش خود با اتوکار گفته بود اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال ۲۰۲۸ و با پیکربندی ۲+۲ عرضه خواهد شد. این مجله بریتانیایی حدس می‌زند خودروی موردبحث یک کراس اوور با ابعاد کوچک‌تر از اوروس باشد. با توجه به طراحی کابین ۲+۲، این خودرو باید جایگزین معنوی اوراکو باشد. اوراکو آخرین گرند تورر ۲+۲ لامبورگینی بود که از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۹ تولید شد. سقف تولید این خودرو نیز کمتر از ۸۰۰ دستگاه بود.

لامبورگینی رِوُلتو، کراس اووری الکتریکی و مجازی از سنت آگاتا!Lamborghini Urraco

موتور وان تصمیم گرفت با استفاده از تخیل خود و همچنین اطلاعات موجود، اولین محصول الکتریکی لامبورگینی را تجسم کند که حاصل کار هم لامبورگینی رِوُلتو بود. این نام چند ماه پیش توسط لامبورگینی در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت شده و نشان می‌دهد ایتالیایی‌ها آماده تولید یک محصول دیگر بدون وجود نامی از یک گاو مشهور می‌شوند.

لامبورگینی رِوُلتو، کراس اووری الکتریکی و مجازی از سنت آگاتا!

استایل تیز و زاویه‌دار این کراس اوور از کانسپت ترزو میلنیو و همچنین سیان FKP 37 گرفته شده است. البته تا سال ۲۰۲۸ راه زیادی باقی مانده و طراحی لامبورگینی رِوُلتو شاید تغییر کند اما انتظار می‌رود این کراس اوور از پلتفرمی ویژه خودروهای الکتریکی استفاده نماید. این امر می‌تواند به معنی اورهنگ های کوتاه به منظور ایجاد حداکثر فاصله بین محوری باشد. البته از آنجایی که مدیر لامبورگینی بجای طراحی خودروی چهار نفره به آرایش ۲+۲ اشاره کرده بنابراین انتظار می‌رود فضای پای عقب این خودرو محدود باشد. یک خودروی الکتریکی جادارتر و مناسب خانواده به عنوان دومین نسل اوروس مطرح خواهد بود. این خودرو اواخر دهه جاری میلادی و بدون پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو تولید خواهد شد. تا زمانی که سوخت‌های مصنوعی در سال‌های آینده همه‌گیر نشوند لامبورگینی به آینده الکتریکی خواهد اندیشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص