بابایی یک گل از لیگ طلبکار شد/ حضور یک ناخوانده در قاب گلزنان استقلال(عکس)


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه استقلال یک برد شیرین را در انزلی به دست آورد و 3 امتیاز ارزشمند به اندوخته خود اضافه کرد، اما تلخی مردود شدن اولین گل فصل برای پیمان بابایی ماندگار شده است.مهاجم تازه وارد آبی پوشان در...

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه استقلال یک برد شیرین را در انزلی به دست آورد و 3 امتیاز ارزشمند به اندوخته خود اضافه کرد، اما تلخی مردود شدن اولین گل فصل برای پیمان بابایی ماندگار شده است.

مهاجم تازه وارد آبی پوشان در نیمه دوم مسابقه با ملوان روی یک فرار دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور دوم پرچم زد و خطای او روی مدافع ملوان را اعلام کرد تا گل بابایی مردود شود و یک حسرت بزرگ برای او باقی بماند.

بعد از این اتفاق استقلالی‌ها اعتراض زیادی به داور مسابقه انجام دادند اما رضا مهدوی تصمیم کمک خود را قبول کرد و با اعلام خطای بابایی رای به مردود شدن گل داد. در این باره علاوه بر بابایی و کادرفنی استقلال، روزبه چشمی نیز به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه و کاپیتان دوم آبی‌ها در زمین اعتراض‌های تندی به مهدوی کرد، هرچند که راه به جایی نبرد.

بابایی یک گل از لیگ طلبکار شد/ حضور یک ناخوانده در قاب گلزنان استقلال(عکس)

جالب‌تر اینکه در پایان مسابقه 3 گلزن استقلال در بازی با ملوان یعنی عارف غلامی، مهدی قایدی و مهدی مهدی‌پور عکسی به یادگار گرفتند که در این عکس پیمان بابایی هم حضور یافت.

بابایی که نتوانسته بود مردود شدن گل خود را هضم کند، در قاب گلزنان این تیم حضور یافت تا نشان دهد یک گل از لیگ بیست و دوم طلبکار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی