فدراسیون فوتبال در برزخ/ جلسه شنبه روی هوا!


فدراسیون فوتبال در برزخ/ جلسه شنبه روی هوا!

به گزارش رکنا، روز گذشته (پنجشنبه) از سوی فیفا و AFCنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد که باعث نگرانی علاقه‌مندان به فوتبال شده است. این نامه مسئولان فدراسیون را هم به تکاپو انداخته و...

به گزارش رکنا، روز گذشته (پنجشنبه) از سوی فیفا و AFCنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد که باعث نگرانی علاقه‌مندان به فوتبال شده است. این نامه مسئولان فدراسیون را هم به تکاپو انداخته و جو بدی بر فوتبال ایران حاکم کرده.

گویا این نامه که به امضای برخى از مسئولان این ۲ نهاد رسیده محتوای تندی دارد و حالا فیفا و AFC منتظر پاسخ قانع کننده فدراسیون فوتبال ایران هستند.

بر همین اساس مسئولان فدراسیون جلسه‌ای را برای روز شنبه تدارک دیده‌اند و برای این نشست از برخی ارکان قضایی خبره و کاربلد هم دعوت کرده‌اند که گویا این نفرات از حضور در جلسه انصراف داده‌اند!

با توجه به شرایط حساس فوتبال ایران باید دید دلیل امتناع ارکان قضایی از حضور در این جلسه چیست و در نهایت آیا اصلا نشستی برگزار می‌شود یا مسئولان فدراسیون بدون مشورت و از سر رفع تکلیف نامه‌ای در پاسخ به فیفا ارسال می‌کنند که شاید عواقب خوبی برای ما فوتبال ما نداشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم