رسیدن به دروازه استقلال دور از دسترس نبود / بازگیر: شکست ما ربطی به محبی و قایدی ندارد!


به گزارش "ورزش سه"، سجاد بازگیر اولین گل دیدار استقلال و ملوان و نخستین گل فصل انزلی چی ها را به ثمر رساند و شادی را به جمع سفیدپوشان برد اما در ادامه آن ها سه گل از حریف آبی‌پوش خود دریافت کردند. سجاد بازگیر در...

به گزارش "ورزش سه"، سجاد بازگیر اولین گل دیدار استقلال و ملوان و نخستین گل فصل انزلی چی ها را به ثمر رساند و شادی را به جمع سفیدپوشان برد اما در ادامه آن ها سه گل از حریف آبی‌پوش خود دریافت کردند. سجاد بازگیر در خصوص این دیدار به خبرنگار ورزش سه گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه اول کامل سوار بر بازی بودیم و اجازه کوچکترین حرکت هم به استقلال ندادیم و کارهایی که کادر فنی به ما گفته بودند خیلی خوب انجام دادیم. در نیمه دوم روی غافلگیری و اشتباه جزئی گل خوردیم و استقلال به خاطر تجربه اش نتیجه گرفت. انشاالله در ادامه راه اشتباهات کوچک را برطرف کنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

او در مورد گلی که وارد دروازه استقلال کرد توضیح داد: وقتی گلی به ثمر برسد مهم فقط آن شخص نیست که ضربه آخر را می‌زند. بچه ها همگی زحمت میکشند و خدا خواست من هم توانستم زحمات آنها را به ثمر بنشانم. صد در صد ذهنیت گلزنی به استقلال را داشتم چون آقا زارع گفته بود که استقلال یکسری نقاط ضعف دارد. می‌دانستیم می توانیم به دروازه استقلال برسیم و حتی گل های بیشتری بزنیم. این که به دروازه استقلال برسیم اصلاً دور از دسترس نبود.

رسیدن به دروازه استقلال دور از دسترس نبود / بازگیر: شکست ما ربطی به محبی و قایدی ندارد!

بازیکن ملوان در مورد اینکه مهدی قایدی و محبی از این بازی به جمع آبی ها اضافه شدند و این از بدشانسی های ملوان بود، گفت: درست است که محبی و قایدی بازیکنان بزرگی هستند ولی روی اشتباهات فردی خودمان بود که گل خوردیم. صددرصد مهدی و محبی فوتبالیست های بسیار با کیفیتی هستند ولی شکست ما ربطی به حضور آن ها نداشت‌‌. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و در ادامه راه اشتباهاتمان را برطرف کنیم تا بتوانیم یک تیم خیلی خوب داشته باشیم.

بازگیر در مورد شکست در دو هفته ابتدایی لیگ عنوان کرد: شک نکنید ملوان به شخصیت واقعی خودش برمی گردد و دوباره به همان تیمی تبدیل می شویم که برای همه رقیب ترسناکی بود. البته الان هم به همان شکل است و یک سری مشکلات کوچک داریم که باعث شده نتیجه نگیریم اما شک نکنید در ادامه راه اتفاقات خوبی می‌افتد و ملوان بزرگ و با شخصیت را می بینید‌.

رسیدن به دروازه استقلال دور از دسترس نبود / بازگیر: شکست ما ربطی به محبی و قایدی ندارد!

این بازیکن در خصوص حضور تعدادی از هواداران روی سکوهای ورزشگاه سن سیروس گفت: تماشاگران ما در کل ایران نمونه هستند‌. سال گذشته که حضور تماشاگران آزاد شد، کوچکترین بی احترامی به تیم‌های حریف صورت نگرفت. این که بازی حساس باشد و یک نفر از کوره در برود هم که یک چیز طبیعی است.

بازگیر در پایان در مورد دیدار با نساجی در هفته آینده افزود: با تمام وجود می رویم که سه امتیاز را بگیریم. خدا را شکر روز به روز با کمک کادر فنی و آرامشی که هواداران می دهند شرایط بهتر می شود و به زودی ملوانی را خواهید دید که نامش در شان هواداران این تیم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی