مغانلو و ابراهیمی در وی ای آر ورزش سه/ کارشناسی صحنه قبل از اشتباه بزرگ داوری هفته


به گزارش ورزش سه، سپاهان و نساجی شب گذشته در جنجالی ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برابر هم قرار گرفتند؛ در دقیقه ۳۳ این مسابقه شهریار مغانلو در محوطه جریمه نساجی نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی...

به گزارش ورزش سه، سپاهان و نساجی شب گذشته در جنجالی ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برابر هم قرار گرفتند؛ در دقیقه ۳۳ این مسابقه شهریار مغانلو در محوطه جریمه نساجی نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت تا توپ برگشتی مدافعان نساجی، تبدیل به یک ضد حمله برای این تیم شود.

اما زمانی که رضا جعفری مهاجم نساجی از دو مدافع زردپوش عبور کرد، با تکل رشید مظاهری سرنگون شد تا حساس ترین صحنه داوری روز اول مسابقات هفته دوم لیگ برتر رقم بخورد.

شب گذشته درباره این صحنه با کارشناسان داوری صحبت کردیم و آنها معتقد بودند بر اساس تصاویر تلویزیونی، در محوطه جریمه نساجی خطایی روی شهریار مغانلو رخ نداده اما رشید مظاهری قطعا باید با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج می‌شد.

یک روز پس از سوت پایان این مسابقه، ویدئوی جدیدی از صحنه برخورد شهریار مغانلو و مدافع نساجی منتشر شد که توسط یکی از خبرنگاران حاضر در استادیوم نقش جهان ثبت شده و در آن دیده می‌شود که مدافع تیم مازنی لحظه ای اقدام به کشیدن پیراهن مغانلو می‌کند.

مغانلو و ابراهیمی در وی ای آر ورزش سه/ کارشناسی صحنه قبل از اشتباه بزرگ داوری هفته

به همین دلیل بار دیگر به سراغ کارشناسان داوری رفتیم تا نظرشان را درباره این تصویر جدید جویا شویم:

* ابراهیم میرزابیگی: مدافع نساجی یک لحظه پیراهن مهاجم را می‌کشد و رها می‌کند که خطا است و باید برای سپاهان پنالتی اعلام می‌شد. البته کمک دوم بهتر می‌توانست این صحنه را ببیند.

* حیدر سلیمانی: مدافع اقدام به خطا نمی‌کند بلکه مهاجم خود را به عقب پرت می‌کند؛ درست است که بازیکن نساجی یک لحظه پیراهن را به قصد کشیدن می‌گیرد ولی این اقدام عامل سقوط به نظر نمی‌رسد.

* نوذر رودنیل: با زاویه جدیدی که از صحنه دیدیم خطا روی مغانلو اتفاق افتاده و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد.

* غلامرضا جباری: بازیکن سپاهان بزرگنمایی می‌کند و خطایی اتفاق نیفتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر