ماجرای مرگ مشکوک فردی در زرند / تحقیقات ادامه دارد


ماجرای مرگ مشکوک فردی در زرند / تحقیقات ادامه دارد

به گزارش رکنا، رضا یعقوبی در خصوص مرگ مشکوک فردی به هویت ا. ن در یکی از روستاهای شهرستان زرند گفت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ از وقوع حادثه، ماموران اداره آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان به محل وقوع...

به گزارش رکنا، رضا یعقوبی در خصوص مرگ مشکوک فردی به هویت ا. ن در یکی از روستاهای شهرستان زرند گفت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ از وقوع حادثه، ماموران اداره آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام و با حضور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب در صحنه مشخص شد؛ فردی به هویت ا. ن در اثر اصابت گلوله از اسلحه کمری کلت، جان باخته است که با بررسی زوایای مختلف حادثه و تحقیقات اولیه به نظر می رسد مرگ از نوع خودکشی بوده است؛ اما تحقیقات قضایی پلیسی برای مشخص شدن علت کامل حادثه ادامه دارد .

او می‌گوید: تصویب قوانین جزائی مختلف برای ایجاد نظم و امنیت و زندگی بهتر و سالم تر اشخاص در جامعه صورت پذیرفته است؛ اما به رغم توصیه های موکد در رعایت قوانین و مقررات، شاهد قانون گریزی افرادی هستیم که باید بدانند ترکش های هر گونه تخطی از قوانین در وهله اول نصیب خود شخص می شود.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند تصریح کرد: برای امنیت جامعه، یکی از قوانین قهری جرم انگاری برخورد با دارندگان سلاح های سرد و گرم فاقد مجوز است.

او بیان داشت: نگه داشتن سلاح گرم در منزل عواقبی دارد از جمله اینکه ممکن است هر آن از سوی افراد خانواده مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین به دارندگان سلاح های گرم توصیه می شود برای صیانت از حقوق فردی و اجتماعی خود و خانواده در کوتاه ترین زمان، نسبت به تحویل سلاح خود به مراجع قضایی و استفاده از تخفیفات قانونی اقدام کنند.

یعقوبی از اجرای عملیات امنیت پایدار در روزهای اخیر در شهرستان زرند خبر داد و گفت : در مرحله نخست این عملیات، نسبت به جمع آوری اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت اقدام خواهد شد.

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر