ساخت 120هزار مسکن مشارکتی برای محرومان کشور


ساخت 120هزار مسکن مشارکتی برای محرومان کشور

به گزارش رکنا از قم؛ مهران اسدی با اعلام این خبر اظهار کرد: بسیج سازندگی استان قم در راستای اهداف دولت برای جهش تولید مسکن با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن نسبت به ساخت مسکن مددجویان اقدام...

به گزارش رکنا از قم؛ مهران اسدی با اعلام این خبر اظهار کرد: بسیج سازندگی استان قم در راستای اهداف دولت برای جهش تولید مسکن با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن نسبت به ساخت مسکن مددجویان اقدام نموده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه انجام شده ۲۱ واحد در ۷ بلوک ساخته می‌شود که هر بلوک دارای سه طبقه و هر طبقه دارای یک واحد ۷۰متری است و در پروژه دیگری ۵۰ واحد در روستاها به صورت پراکنده ساخته می‌شود که تا به امروز نیز کار ۱۰ واحد شروع شده است.

مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم خاطر نشان کرد: برای پروژه ۲۱ واحدی تا به امروز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم که منابع مالی آن از کمیته امداد، مددجویان، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه عموم مردم در قالب طرح خشت‌های آسمانی می‌توانند در پرداخت سهم مددجویان مشارکت کنند، عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم این پروژه‌ها را زودتر به نتیجه برسانیم و تحویل مددجویان دهیم.

اسدی افزود: بسیج سازندگی در حوزه مسکن محرومان اولویت را به مددجویان کمیته امداد اختصاص داده است و در مجموع ۱۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور قرار است ساخته شود که در مرحله نخست ۴۰ هزار واحد در دستور کار قرار گرفته است.

نظری/ قم

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا