حضور بازیکن بلاتکلیف در تمرین استقلال


به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعات متعددی درباره آینده عزیزبک آمانوف منتشر شده بود. بازیکن ازبکستانی که به دلیل شرایط ویژه ای که دارد، نامش در لیست بزرگسالان استقلال قرار خواهد گرفت و همین مسئله سبب شده...

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعات متعددی درباره آینده عزیزبک آمانوف منتشر شده بود. بازیکن ازبکستانی که به دلیل شرایط ویژه ای که دارد، نامش در لیست بزرگسالان استقلال قرار خواهد گرفت و همین مسئله سبب شده بود تا اخباری درباره کنار گذاشتن این بازیکن در فضای مجازی به گوش برسد.

این بازیکن در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از دیدار برابر ملوان حضور یافت اما جایی در فهرست نفرات مدنظر ساپینتو برای سفر به رشت نداشت و این اتفاق باعث برخی گمانه زنی ها درخصوص جدایی او از جمع آبی ها منتشر شود.

با این حال، روز گذشته ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از بازی با ملوان این پیروزی را به بازیکنانی مانند خاقانی، مطهری و سیدمحمد حسینی تقدیم کرد که دیگر در جمع بازیکنان استقلال حضور ندارند و زمانیکه خبرنگار ورزش سه نام آمانوف را هم به این لیست اضافه کرد، سرمربی پرتغالی تأکید کرد که این بازیکن ازبک با آبی ها می ماند.

حضور بازیکن بلاتکلیف در تمرین استقلال

عملکرد آرش در جمع اهوازی ها تمامی پوینت های مثبت را از کادرفنی دریافت کرده بود و به جرئت می توان گفت که در نقل و انتقالات تابستانی، نکونام روی جذب هیچ بازیکنی به اندازه رضاوند تأکید نداشت و شاید هم ساپینتو در تمرینات روی توانایی های این بازیکن اشراف پیدا کرد که مانع از جدایی او شد تا فولاد به عنوان یک رقیب در راه کسب قهرمانی، تقویت نشود.

باید دید در روزهای آینده بازیکن بزرگسال دیگری از استقلال جدا می شود یا نه. با وجود صحبت های ساپینتو درباره آمانوف و حضور او در تمرین امروز، اما همچنان باقی ماندن او در جمع آبی پوشان قطعی نیست و به نظر می رسد در روزهای آینده، وضعیت نهایی او مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند