اولین خرید سال بعد بارسلونا قطعی شد


به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز، مدافع 31 ساله و باتجربه بیلبائو در ابتدای فصل تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین صورت گرفت، اما در نهایت توافقی حاصل نشد. نشریه اسپورت در گزارشی...

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز، مدافع 31 ساله و باتجربه بیلبائو در ابتدای فصل تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین صورت گرفت، اما در نهایت توافقی حاصل نشد. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا در فصل تابستانی پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون دیگر پاداش به بیلبائو برای خرید اینیگو مارتینز ارائه دادند، اما این رقم توسط باشگاه اهل باسک رد شد و این پرونده دیگر برای بارسا تا ماه ژانویه سال آینده بسته شده است.

اولین خرید سال بعد بارسلونا قطعی شد

قرارداد اینیگو مارتینز با بیلبائو در تابستان سال آینده به پایان می رسد و بنابراین او از فصل زمستان می تواند با هر باشگاهی مذاکره کند. این بازیکن قطعا قراردادی را با بیلبائو تمدید نخواهد کرد و به نظر انتقال او در تابستان سال 2023 با بارسلونا قرارداد امضا می کند. به نظر مدیران باشگاه کاتالونیایی از این بابت به اینیگو مارتینز قول داده اند و او نیز قصد ندارد با هیچ باشگاه دیگری وارد مذاکره شود.

در ادامه فصل تمام تمرکز مارتینز روی درخشش با لباس بیلبائو خواهد بود و این مدافع اسپانیایی تلاش می کند تا در لیست نهایی تیم ملی اسپانیا و لوئیس انریکه برای جام جهانی 2022 قطر قرار بگیرد. در ادامه انتقال به بارسلونا در انتظار اوست و اینیگو مارتینز از ابتدای فصل بعد در نوکمپ به میدان خواهد رفت. ممکن است جرارد پیکه در پایان فصل بعد از بارسا جدا شود و اینیگو مارتینز به عنوان جانشین او راهی این باشگاه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیوع 3 بیماری خطرناک از داخل افغانستان به ایران !