بانک‌های استان بوشهر همکاری بیشتری برای تقویت تولید داشته باشند


بانک‌های استان بوشهر همکاری بیشتری برای تقویت تولید داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات حوزه تولید در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و نشست‌های متعددی در این زمینه داریم. وی از برگزاری منظم و مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع...

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات حوزه تولید در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و نشست‌های متعددی در این زمینه داریم.

وی از برگزاری منظم و مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان خبر داد و اضافه کرد: استاندار بوشهر تاکید ویژه‌ای بر لزوم حمایت از فعالیت‌های اشتغال و تولید در استان دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در همین راستا در نشست کارگروه تسهیل مشکلات شش بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، شیلات و میراث فرهنگی بررسی شد.

تلاش ویژه برای رفع مشکلات تولیدکنندگان

وی از برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات این واحدها خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم با برگزاری هفتگی این کارگروه زمینه را برای رفع مشکلات این بخش فراهم کنیم.

صفوی افزود: از همه دستگاه‌های مربوطه و به‌ویژه بانک‌ها انتظار می‌رود که در راستای تحقق شعار سال و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، همراهی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت‌به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه که در راستای تولید و اشتغال آفرینی است اقدام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان