استعفای کادر فنی تیم فوتسال کراپ الوند


استعفای کادر فنی تیم فوتسال کراپ الوند

به گزارش خبرنگار مهر، تبعات باخت چهارشنبه شب تیم فوتسال کراپ الوند از سن ایچ ساوه همچنان ادامه دارد. پس از انتشار اخباری مبنی بر استعفای محمود خوراکچی سرمربی تیم کراپ از این تیم محمود رشوند مدیر روابط عمومی باشگاه کراپ در گفتگو با خبرنگار مهر این...

به گزارش خبرنگار مهر، تبعات باخت چهارشنبه شب تیم فوتسال کراپ الوند از سن ایچ ساوه همچنان ادامه دارد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر استعفای محمود خوراکچی سرمربی تیم کراپ از این تیم محمود رشوند مدیر روابط عمومی باشگاه کراپ در گفتگو با خبرنگار مهر این استعفا را تأیید کرد.

وی افزود: پس از بازی با سن ایچ ساوه و شکست ۴ بر ۲ کراپ از این تیم در خانه محمود خوراکچی به طور رسمی از مسئولیت خود استعفا داده و باشگاه نیز عصر دیروز با این استعفا موافقت کرد.

رشوند ادامه داد: مسئولیت تیم بعد از این استعفا تا تعیین سرمربی جدید به مجید رئیسی و کاظم صادقی دو مربی و دستیار خوراکچی سپرده شد اما تا به این لحظه این دو نفر نیز در تمرین حضور پیدا نکرده‌اند.

مجید رئیسی مربی کراپ نیز دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید استعفای خود اظهار کرد: به لحاظ اخلاقی به عنوان دستیارانی که سال‌ها سابقه همکاری و شاگردی محمود خوراکچی را داریم تصمیم به استعفا گرفتیم.

وی تاکید کرد: شرایط تیم بسیار مساعد بود و علی رغم اینکه تیم روند خوبی داشت باشگاه پس از باخت در برابر سن ایچ اعلام کرد که از وضعیت تیم راضی نیست و سرمربی تیم نیز بر همین اساس استعفا داد.

کاظم صادقی دیگر مربی کراپ با تأیید خبر استعفای خود اظهار کرد: تیم کراپ در طی ۲۰ بازی که محمود خوراکچی و کادر فنی او مسئولیت تیم را بر عهده داشتند تنها ۲ باخت داشته و توانسته بود ۱۶ پیروزی و ۲ تساوی را کسب کند.

وی افزود: این تیم پس از مدتها توانسته بود با این کادر فنی در ۷ بازی اخیر ۵ پیروزی و یک تساوی را کسب کند و تنها با یک شکست توانسته بود در صدر جدول لیگ برتر حضور پیدا کند اما اتفاقاتی در یکی دو روز اخیر از سوی مدیران باشگاه رقم خورد که شایسته نبود.

این مربی در پایان یادآور شد: با اعلام عدم رضایت مدیران باشگاه از عملکرد کادر فنی و همچنین استعفای محمود خوراکچی ما نیز شب گذشته استعفای خود را به باشگاه اعلام کرده‌ایم.

گفتنی است تیم فوتسال کراپ هم اکنون با ۵ پیروزی، یک تساوی و یک شکست و با ۱۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

این تیم سه شنبه ۱ شهریور میزبان زندی بتن کلاردشت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی