تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 لنوو با نمایشگر 120 هرتزی OLED معرفی شد


تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 لنوو با نمایشگر 120 هرتزی OLED معرفی شد

لنوو تبلت Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲‌ را همراه با گوشی گیمینگ Legion Y70 در چین معرفی کرد. این دستگاه درواقع به‌عنوان جانشین Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۱ ارائه می‌شود و با تبلت‌های شرکت‌های رقیب ازجمله شیائومی، ویوو، اوپو و هواوی رقابت می‌کند.لنوو Xiaoxin Pad...

لنوو تبلت Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲‌ را همراه با گوشی گیمینگ Legion Y70 در چین معرفی کرد. این دستگاه درواقع به‌عنوان جانشین Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۱ ارائه می‌شود و با تبلت‌های شرکت‌های رقیب ازجمله شیائومی، ویوو، اوپو و هواوی رقابت می‌کند.

لنوو Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ از نمایشگر ۱۱٫۲ اینچی OLED با وضوح 2.5K بهره می‌برد. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی است و حداکثر روشنایی آن ۶۰۰ نیت می‌رسد. این محصول همچنین از HDR10 Plus و دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند و علاو‌ه‌براین با قلم Xiaoxin و صفحه‌کلید سازگار است. این دستگاه دربخش صوتی به بلندگوهای چهارگانه‌ی JBL مجهز شده که دالبی‌اتموس آن‌ها را تنظیم کرده است.

به گزارش Gizmochina، تبلت جدید Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ در دو نسخه به‌فروش می‌رسد که یکی از آن‌ها به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام و دیگری به تراشه‌ی Kompanio 1300T مدیاتک مجهز شده است. این دستگاه حداکثر از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و باتری آن نیز ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات هم پشتیبانی می‌کند.

مدل ۱۲۸ گیگابایتی Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ با رم ۶ گیگابایت با قیمت ۲۱۹۹ یوان (حدود ۳۲۴ دلار) عرضه می‌شود و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و تراشه‌ی اسنپدراگون با برچسب قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۶۸ دلار) به‌فروش می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟