انجام مطالعات دو بانده شدن قطعه دوم مسیر چادگان به داران


انجام مطالعات دو بانده شدن قطعه دوم مسیر چادگان به داران

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت اجرای باند دوم محور چادگان به داران اظهار داشت:مسیر چادگان به داران جهت اجرای باند دوم به سه...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت اجرای باند دوم محور چادگان به داران اظهار داشت:مسیر چادگان به داران جهت اجرای باند دوم به سه قطعه تقسیم شده که قطعه اول آن به طول ۶.۵ کیلومتر در سنوات گذشته تکمیل و دو بانده شده است.

وی اذعان داشت: از ادامه قطعه اول تا سه راهی اسکندری به طول ۱۰.۵ کیلومتر بوده که قطعه دوم این پروژه محسوب می‌شود و نیاز به مطالعه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای تامین اعتبار لازم جهت انجام مطالعات این بخش از پروژه، موضوع در جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان چادگان مطرح شد و تصویب گردید تخصیص صورت پذیرد تا به سرعت مطالعات انجام و پس از آن توانیم مجوز ماده ۲۳ را اخذ و اقدامات بعدی بعمل آید.

وی بیان داشت: قطعه سوم از سه راهی اسکندری تا داران به طول ۹ کیلومتر بوده که با توجه به تعریف کریدوری در آن بخش در حوزه پروژه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل قرار می‌گیرد.

بهمن راعی/ اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار