ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت/ هراز مسدود می‌شود


ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت/ هراز مسدود می‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک سنگین و پرحجمی را در محور‌های هراز و فیروزکوه شاهد هستیم، اما بار ترافیکی در محدوده شهر‌های گیلاوند، جاجرود و آزادراه پردیس-تهران فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است، اما در برخی مناطق این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: محور هراز در صورت افزایش بار ترافیکی از جنوب به شمال و به صورت مقطعی مسدود می‌شود و پس از تخلیه بار ترافیکی این محور به سمت شمال و تا زمان کم بودن بار بازگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

این مقام نظامی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و در برخی مناطق این محور مانند محدوده شهر‌های گیلاوند، مهرآباد و گدوک با بار ترافیکی بیشتر و کندی عبور و مرور روبرو هستیم.

کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان، تردد وسایل نقلیه در ورودی‌های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه در سطح محور‌ها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور‌های بزرگراهی هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، خاطرنشان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما