رندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنی


رندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنی

رندرهای جذاب هواوی میت 50 منتشر شد. در ادامه، ضمن مشاهده‌ی این عکس های رندر، می‌توانید با مشخصات فنی و ویژگی های گوشی هواوی Mate 50 بیشتر آشنا شوید.در یکی دو سال اخیر و با توجه به تحریم‌های آمریکا و مشکلاتی که برای هواوی به وجود آمد، برنامه‌های...

رندرهای جذاب هواوی میت 50 منتشر شد. در ادامه، ضمن مشاهده‌ی این عکس های رندر، می‌توانید با مشخصات فنی و ویژگی های گوشی هواوی Mate 50 بیشتر آشنا شوید.

در یکی دو سال اخیر و با توجه به تحریم‌های آمریکا و مشکلاتی که برای هواوی به وجود آمد، برنامه‌های عرضه محصولات این شرکت دچار بی نظمی شده است. با این حال هواوی تایید کرده که قصد دارد به زودی گوشی های سری میت 50 را روانه بازار کند. به تازگی رندرهای جذاب هواوی میت 50 منتشر شد. در این رندرها علاوه بر سه گوشی اصلی، یک تبلت جدید هم دیده می‌شوند و ما می‌توانیم با طراحی و مشخصات فنی مهم آنها آشنا شویم. البته توجه داشته باشید که برخی از این جزئیات، حدس و گمان هستند و احتمال دارد در آینده دچار تغییر شوند.

گوشی های هواوی میت 50، میت 50 پرو و میت 50 آر اس از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 (به جای اسنپدراگون 888) استفاده می‌کنند،‌ اما طبق این فهرست، آنها هنوز فقط به اتصال 4G محدود شده‌اند. با وجود این امکان دارد هواوی برای میت 50 پرو و میت 50 آر اس مانند گوشی P50 Pro راهی برای دور زدن این محدودیت و ارائه فناوری 5G پیدا کند. مدل‌های Pro و RS سری میت 50 دارای 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی خواهند بود. مدل معمولی این سری هم به 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز می‌شود.

رندرهای هواوی میت 50 را ببینید

رندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنیرندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنی رندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنیرندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنی

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی های پرچمدار جدید هواوی دارای یک واحد پردازش عصبی یا NPU از های سیلیکون برای پردازش XMAGE هستند که جایگزینی داخلی برای فناوری دوربینی محسوب می‌شود که با همکاری لایکا توسعه داده شده بود. در مورد دوربین گفته می‌شود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی، دیافراگم قابل تعویض f/1.4 تا f/4 را ارائه می‌دهد.

در گوشی های میت 50 پرو و میت 50 آر اس از سنسور IMX800 سونی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود و در مدل معمولی شاهد به‌کارگیری سنسور IMX766 خواهیم بود. انتظار می‌رود هر سه مدل از لنز تله فوتو نیز بهره‌مند شده باشند، اما هنوز مشخصات دقیق آن معلوم نیست و این امر در خصو لنز فوق عریض یا اولترا واید نیز صدق می‌کند. در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور سه بعدی برای قفل‌گشایی با تشخیص چهره در مدل‌های Pro و RS قرار گرفته است.

انتظار می‌رود هر سه گوشی این خانواده از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کنند. مدل‌های میت 50 پرو و میت 50 آر اس از شارژ بی سیم هم برخوردار خواهند بود و دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی هستند و در مدل معمولی هم از باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌شود.

طبق شایعات منتشر شده، Mate 50 هواوی از نمایشگر امولد ساخته شده توسط BOE بهره خواهد برد و مدل‌های Pro و RS هم دارای نمایشگرهای 6.7 اینچی LTPO خمیده با وضوح 2612 در 1212 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی هستند. در مدل معمولی از صفحه نمایش تخت LTPS با وضوح 2800 در 1225 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی استفاده می‌شود، اما اندازه نمایشگر هنوز دقیقا مشخص نشده است.

رندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنیرندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنی

هواوی Mate 50 RS بدنه سرامیکی دارد که یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز این مدل محسوب می‌شود. دو مدل دیگر این سری دارای بدنه شیشه‌ای در جلو و پشت و فریم میانی فلزی هستند. علاوه بر سه مدل یاد شده، شایعات از وجود یک مدل چهارم به نام Mate 50E خبر می‌دهند که مشابه مدل معمولی است، با این تفاوت که از تراشه اسنپدراگون 778G (باز هم محدود به اتصال 4G) استفاده خواهد کرد.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که یک تبلت به نام هواوی میت پد پرو 12.4 اینچی هم به زودی عرضه می‌شود که نسخه بزرگتر میت پد پرو 11 اینچی است. در حال حاضر مشخصات زیادی از این تبلت جدید هواوی منتشر نشده، اما تصویر منتشر شده بیانگر آن است که در روز 7 سپتامبر، یعنی کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی آن خواهیم بود. همچنین قیمت این تبلت از 590 دلار برای مدل 128 گیگابایتی نسخه وای فای آغاز می‌شود.

رندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنیرندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنی رندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنیرندرهای جذاب هواوی میت 50 را تماشا کنید + مشخصات فنی

تنها مشخصات ذکر شده در تصویر شامل نمایشگر 12.4 اینچی اولد با روشنایی 1000 نیت و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی، ساختار باریک با ضخامت 4.9 میلی‌متر و پشتیبانی از بیش از 200 برنامه PC می‌شود. مورد آخر می‌تواند یکی از ویژگی‌های جدید سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی او اس باشد. مشخص نیست برای این تبلت از چه تراشه‌ای استفاده خواهد شد، اما این دستگاه به دو مدل پایه و Performance Edition تقسیم می‌شود. میت پد پرو 11 اینچی هم دارای دو نسخه بود که یکی با تراشه اسنپدراگون 888 و دیگری با اسنپدراگون 870 عرضه شد.

نسخه سومی هم از تبلت هواوی میت پد پرو 12.4 اینچی وجود دارد که از اتصال بی سیم پشتیبانی می‌کند، اما احتمالا این مدل هم به اتصال 4G محدود شده است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم هواوی در نهایت این گوشی‌ها و تبلت‌های جدید خود را با چه ویژگی‌هایی به بازار عرضه می‌کند. احتمالا این دستگاه‌ها در ماه آینده میلادی رونمایی خواهند شد و شاید تا آن زمان اطلاعات بیشتری درباره آنها منتشر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان