240 نفر از شاهرود راهی اردوی راهیان نور شدند


240 نفر از شاهرود راهی اردوی راهیان نور شدند

شاهرود- فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۲۴۰ نفر از شاهرود راهی راهیان نور شدند، گفت: این افراد از روستای کلاموی بخش بسطام در پنج اتوبوس ساماندهی و اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی خالقیان شامگاه جمعه در حاشیه مراسم اعزام راهیان نور شاهرود و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، بیان کرد: این کاروان شامل پنج دستگاه اتوبوس بود.

وی با بیان اینکه این کاروان دارای ۲۴۰ نفر از داوطلبان حضور در اردوی راهیان نور بود، ابراز کرد: مبدا این کاروان روستای کلامو در بخش بسطام شهرستان شاهرود بود.

فرمانده راهیان نور استان سمنان با بیان اینکه کاروان اعزامی شاهرود شامل خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار دیگر مردم بود، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ظرفیت استاندارد ایام کرونایی، از مهمترین ارکان اعزام این کاروان محسوب می‌شود.

خالقیان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین محور ما در اعزام کاروان‌ها است، گفت: راهیان نور در دو مرحله غرب و جنوب غرب صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه این حرکت فرهنگی در واقع خود جوش و مردمی است، گفت: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان بیان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان‌های کرمانشاه و کردستان و همچنین حضور در یادمان‌های عملیات مرصاد و دزلی از جمله برنامه‌های شاخص این کاروان مردمی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !