نقشه سیاه 2 زن ولخرج تهرانی برای همسایه + عکس


نقشه سیاه 2 زن ولخرج تهرانی برای همسایه + عکس

رکنا: 2 زن شیشه‌ای که قصد داشتند پس از سرقت خانه همسایه این سرقت را به گردن مرد معتاد ساکن طبقه اول بیندازند با رسیدن صاحبخانه نقشه‌شان ناکام ماند و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، چندی قبل زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه اش خبر داد. او گفت: شوهرم برای کار به شهرستان رفته و خودم هم برای دیدن خانواده‌ام از خانه بیرون رفته بودم. آخر شب که به خانه برگشتم به محض اینکه مقابل خانه‌ام در طبقه دوم ساختمان رسیدم با صحنه عجیبی مواجه شدم. وسایل خانه‌ام از مقابل در خانه تا طبقه سوم چیده شده بود. انگار کسی قصد داشت از طبقه دوم به سوم اسباب‌کشی کند. در حالی که شوکه شده بودم زنگ در خانه همسایه طبقه سوم را زدم اما کسی در را باز نکرد. با ناراحتی به طبقه دوم برگشتم تا وارد خانه‌ام شوم که ناگهان صدای دو زن را داخل خانه شنیدم. تازه آن موقع بود که متوجه شدم سارقان داخل خانه هستند.

به‌دنبال این تماس مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با ورود به خانه شاکی دو زن جوان را دیدند که همچنان در حال جمع‌آوری وسایل خانه بودند.

گرانی مواد عامل سرقت از خانه زن همسایه

شاکی با دیدن یکی از زن‌ها گفت: این زن همسایه طبقه سوم همین ساختمان است. بنابراین متهمان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند. یکی از آنها گفت: من از 5 سال قبل معتاد هستم و شیشه مصرف می‌کنم. مدتی قبل با مرد میانسالی که ۱۰ سال از خودم بزرگتر بود آشنا شدم و سال گذشته به عقد موقت او درآمدم. همزمان که به صیغه مهران درآمدم با دختری به نام سهیلا نیز آشنا شدم و با او مواد مصرف می‌کردم. البته یک بار ترک کردم اما بعد از مدتی دوباره به سمت مواد برگشتم.

او ادامه داد: سه سال است که ساکن این ساختمانم و از وضعیت و شرایط اهالی ساختمان با خبرم. می‌دانستم که شوهر مالباخته به مسافرت رفته است از طرفی شوهر صیغه‌ای‌ام و سهیلا بیشتر شب‌ها در خانه من بودند. در یکی از شب‌هایی که با هم نشسته بودیم صحبت از گرانی مواد و اینکه شرایط خیلی سخت شده است به میان آمد. دنبال راهی برای پیدا کردن پول بودیم که فکر سرقت از خانه زن همسایه به ذهنم رسید.

عکسی برای صحنه‌سازی

زن معتاد ادامه داد: وقتی تصمیممان برای سرقت قطعی شد به بهانه‌ای به خانه زن همسایه رفتم و کلید خانه‌اش را زمانی که او به آشپزخانه رفته بود سرقت کردم. ما دوبار برای سرقت رفتیم اما شب اول وقتی می‌خواستم به خانه زن همسایه بروم متوجه شدم یکی از همسایه‌ها که او نیز مردی معتاد است و در طبقه اول ساختمان زندگی می‌کند در حال تخریب در خانه‌ای است که ما قصد سرقتش را داشتیم. مرد شیشه‌ای را زیر نظر گرفتیم و بعد از چند دقیقه‌ای که با در کلنجار رفت، موفق نشد در را باز کند و به خانه‌اش برگشت. اما در حالی که او سعی داشت در را باز کند از او عکس گرفتیم. ما به خانه برگشتیم و تصمیم گرفتیم فردا شب، یعنی همان شبی که دستگیر شدیم سرقت را انجام دهیم. بعد هم سرقت را به‌گردن مرد شیشه‌ای همسایه که از او عکس گرفته بودیم بیندازیم و عکس هم مدرک جرم باشد.

او گفت: آن شب وقتی فهمیدیم زن همسایه هنوز بازنگشته شیشه مصرف کردیم و بعد با کلیدی که از خانه شاکی قبلاً سرقت کرده بودیم وارد خانه شدیم. در حال خالی کردن وسایل و انتقال آن به داخل خانه‌مان بودیم که ناگهان صاحب‌خانه سر رسید.

با اعتراف دو زن به سرقت، به دستور بازپرس مرتضی رسولی از شعبه هشتم دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان