استقلال قید این مهاجم را می‌زند؟


استقلال قید این مهاجم را می‌زند؟

مشکلات پیش روی قرارداد کاوه رضایی موجب شده تا برخی از هوداران نسبت به حضور وی در ترکیب این تیم مردد باشند.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی از جمله بازیکنان لژیونر فوتبال ایران به شمار می‌رود که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را در کارنامه دارد و چند سالی نیز در فوتبال بلژیک حضور داشته است؛ حضوری که از وی یک بازیکن شناخته شده ساخته اما مصدومیت مانع درخشش او در فوتبال اروپا شد.

هر چند که رضایی برای حضور در استقلال، تست‌های پزشکی و ایفمارک را به راحتی پشت سر گذاشت اما وی اکنون مشکل دیگر دارد و تا کنون نتوانسته برای آبی‌پوشان به میدان برود. این در حالی است که محمد محبی و مهدی قایدی تنها چند روز بعد از ثبت قرارداد در برابر ملوان به میدان رفتند. مشکلات رضایی در بلژیک و تردید در ثبت قرارداد این بازیکن در حالی است که مهاجمان جدید استقلال برابر ملوان درخشان ظاهر شدند.

رضایی برخلاف تصور بازیکن آزاد نبود و با باشگاه شارلوا بلژیک قرارداد دارد، قراردادی که باید استقلال برای فسخ آن هزینه رضایتنامه را پرداخت کند. این باشگاه تا کنون نتوانسته رضایتنامه رضایی را بگیرد و در تلاش است تا در روزهای آینده اقداماتی را در این خصوص انجام دهد.

با پیچیده‌تر شدن ماجرای رضایی ۲ راه بیشتر پیش روی مسوولان باشگاه استقلال وجود ندارد. راه نخست پرداخت هزینه رضایتنامه این بازیکن و دریافت کارت بازی کاوه رضایی است. راه دوم آن است که با توجه به ترافیک خط حمله، آبی‌پوشان به طور کلی قید جذب این بازیکن را بزنند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022