سومین سری رویداد SkillUp در دانشگاه شریف


سومین سری رویداد SkillUp در دانشگاه شریف

سومین سری از رویدادهای SkillUp در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

سومین سری از رویدادهای SkillUp با حمایت تپسی و به میزبانی Quera جمعه ۴ شهریور به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این بار به سراغ تکنولوژی Back-End رفتیم و قرار است پای صحبت‌های افراد باتجربه‌ی این حوزه بنشینیم. کوه یخی را تصور کنید که در زیر اقیانوس‌ها پنهان شده و در عین حال قله یخی که همه می‌توانند آن را ببینند. ممکن است این تشبیه را زیاد شنیده باشید. برنامه‌نویسان بک‌اند مغزهای متفکر پشت‌صحنه‌ی سایت‌ها هستند که امروزه نیازشان به به‌روزرسانی دانش و اطلاع از اتفاقاتی که در شرکت‌های بزرگ در حوزه‌ی بک‌اند در حال رخ دادن است، بیشتر احساس می‌شود. آشنایی با ابزارها و تکنولوژی‌های جدید و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها از زبان افراد ماهر این حوزه، می‌تواند میان‌بر خوبی برای علاقه‌مندان این حوزه باشد.

درباره SkillUp:

SkillUp سری رویدادهایی است که به‌شکل فصلی و با هدف انتقال تجربه در حوزه‌های روز دنیای تکنولوژی برگزار می‌شود. در هر رویداد با دعوت از متخصصان یک حوزه‌ی پیشرو در دنیای تکنولوژی، نحوه ورود به آن حوزه، کاربردهای آن در کسب‌وکارهای ایران و جهان و چشم‌اندازهای آینده و رشد آن حوزه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

این رویداد شامل بخش‌های زیر می‌شود:

  1. ارائه‌های تخصصی: این بخش شامل ارائه‌هایی از توسعه‌دهندگان شرکت‌های مطرح در باره چالش‌های توسعه فرانت‌اند و معرفی ابزارهای جدید این حوزه است.
  2. شبکه‌سازی: در این بخش شرکت‌کنندگان با هم آشنا می‌شوند و در ادامه به پرسش و پاسخ با سخنرانان می‌پردازند.
  3. پنل گفت‌وگو: در این بخش سخنرانان به گپ‌وگفت و تبادل نظر با یکدیگر در مورد موضوعات روزفرانت‌اند خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403