عربشاهی: ریخت و پاش های پرسپولیس در نقل و انتقالات جواب نداده است / گل محمدی دست از ترسو بازی کردن بردارد


عربشاهی: ریخت و پاش های پرسپولیس در نقل و انتقالات جواب نداده است / گل محمدی دست  از ترسو بازی کردن بردارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با این همه ستاره نتوانستند در ۲ هفته ایتدایی لیگ برتر فوتبال نتیجه لازم را بگیرند و از رقبای خود عقب مانده اند.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره دومین تساوی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: در فصل نقل و انتقالات شاهد ریخت و پاش‌های عجیبی از طرف کادرفنی برای جذب بازیکنان بودیم و حتی در این میان مدیریت باشگاه همه جوره کمال محبت را به گل‌محمدی از خود نشان داد و تمام خواسته‌های کادرفنی را اجابت کرد، اما با وجود حضور ستاره‌ها در ترکیب پرسپولیس هنوز شاهد عملکرد خوبی از طرف آن‌ها نبوده‌ایم و ثمره‌اش این شده که اکنون در جدول از سپاهان ۴ امتیاز و از استقلال هم یک امتیاز عقب هستیم.

عربشاهی درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل فولادخوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: هر ۲ تیم تلاش کردند که میانه زمین را تصاحب کنند و همین موضوع باعث شد که درگیری و ضریب اشتباه بازیکنان زیاد شود.

پرسپولیس برای نتیجه گرفتن باید با ۲ مهاجم بازی کند

او ادامه داد: پرسپولیس باید با ۲ مهاجم بازی کند، اما هنوز هم مانند فصل گذشته با سیستم ۱-۲-۳-۴ بازی می‌کنیم. به نظرم با آماده شدن لوکادیا در کنار عبدی یا پاکدل شاهد اتفاقات بهتری در خط حمله خواهیم بود. دل من به حال هوادارانی می‌سوزد که در این فصل از گرمای سال با هزینه کردن و خرید بلیت برای بازی پرسپولیس به استادیوم آمده بودند تا در کنار بازیکنان و کادرفنی شاهد کسب ۳ امتیاز باشند، اما این اتفاق رخ نداد.

پرسپولیس برابر حریفان خود ترسو بازی کرد

عربشاهی تصریح کرد: اگر قرار است در بازی‌های خانگی هم با یک مهاجم به زمین برویم نباید امیدوار باشیم که بتوانیم از همان شروع لیگ مانند فصول گذشته امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کنیم. با وجود گذشت ۲ هفته از لیگ، پرسپولیس تاکنون مانند تیمی ترسو بازی کرده بدون اینکه در این ۲ دیدار بتواند حتی یک گل هم به ثمر برساند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: امیدوارم در ادامه لیگ کادرفنی تدابیر بهتری را در نظر بگیرد و با رویکرد بهتری از لحاظ سیستمی تیم را روانه میدان کند. خیلی جالب نیست که تیم بزرگی مانند پرسپولیس که ۴۰ میلیون هوادار در تمام ایران دارد، نتواند در ۲ بازی ابتدایی خود در لیگ گلی را به ثمر برساند. بهتر است گل محمدی دست از ترسو بازی کردن بردارد و سعی کند با برد‌های شیرین در ادامه لیگ دل هواداران را شاد کند و از پرسپولیس چهره یک تیم مدعی در لیگ بسازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی