افزایش مصرف عامل اصلی افت یا قطعی آب برخی مناطق ارومیه است


افزایش مصرف عامل اصلی افت یا قطعی آب برخی مناطق ارومیه است

ارومیه - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به افزایش مصرف آب به علت گرمای هوا در شهر ارومیه گفت: این کار موجب افت فشار یا قطعی آب در بعضی مناطق این شهر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطیف خوش سیرت در این زمینه افزود: همشهریان در سطح شهر ارومیه و برخی روستاهای اطراف، به علت گرمای بیش از حد تابستان، مصرف آب را افزایش داده‌اند که این امر موجب بروز مشکل افت فشار و قطعی آب شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، همه منابع تولید آب از جمله چاه‌ها و تصفیه خانه‌های سطح شهر ارومیه با تمام ظرفیت کار می‌کنند و هیچ مشکلی در منابع تولید آب وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: در روزهای اخیر، حداکثر ظرفیت تولید آب در ارومیه اتفاق افتاده و به سه هزار و ۶۰۰ لیتر در ثانیه رسیده که این رقم در مرکز استان، بی سابقه بوده است.

خوش سیرت از شهروندان خواست تا در مصرف خود صرفه جویی کنند که این امر می‌تواند زمینه بهبود وضعیت تأمین و مصرف آب در نقاط بالادست و برخی مناطق شهری ارومیه را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به بروز مشکل در خط لوله انتقال آب به منطقه انعام و رودکی ارومیه اظهار کرد: این امر نیز موجب بروز مشکل در مناطقی از شهر ارومیه شد که با تلاش تکنسین‌ها و مهندسان آب و فاضلاب، امیدواریم امروز این مشکل حل شده و آب پایدار در اختیار مردم اقرار گیرد.

امام جمعه ارومیه هم در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بروز افت فشار و قطعی در برخی نقاط ارومیه، تلاش مسؤولان برای حل این مشکل را خواستار شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...