79 کلاس درس توسط بنیاد برکت در کرمانشاه ساخته می‌شود


79 کلاس درس توسط بنیاد برکت در کرمانشاه ساخته می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به تعهد بنیاد برکت برای ساخت مدرسه در استان، گفت: ۷۹ کلاس درس توسط بنیاد برکت در کرمانشاه ساخته می‌شود.

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سال ۱۳۸۹ تاکنون اقدام به ساخت تعداد ۱۲۶ پروژه آموزشی با ۵۰۰ کلاس در استان کرمانشاه کرده است و مبلغ تعهد ساخت این تعداد پروژه آموزشی در استان بالغ بر ۵۷۲ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تعهد ساخت ۱۲۶ مدرسه در استان کرمانشاه توسط بنیاد برکت، افزود: از این تعداد ۷۶ پروژه با ۴۲۱ کلاس درس و مبلغ تعهد ۴۸۱ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال تکمیل و افتتاح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون تعداد ۱۱ پروژه با ۲۹ کلاس درس و مبلغ تعهد ۳۸ میلیارد ریال در حال اجرا است و همچنین تعداد ۳۹ پروژه با ۵۰ کلاس درس و مبلغ تعهد ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مرحله‌ی ابلاغ به مجری است.

نظری به طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح گرمایشی در ۱۳۹۲ تاکنون ۲ هزار و ۳۲۶ مدرسه با ۶ هزار و ۲۳۲ کلاس درس انجام شده و هم اکنون در ۱۶۴ مدرسه با ۲۱۹ کلاس درس در دست اجرا است.

به گفته وی، از ابتدای اجرای طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس استان کرمانشاه تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در