«​استارت آپ ویکند» شهر هوشمند در کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد


«​استارت آپ ویکند» شهر هوشمند در کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد

شیراز- رویداد «استارتاپ ویکند» با محوریت شهر هوشمند در راستای حمایت از طرح‌های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات در کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سلیمان پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: رویداد استارت آپ ویکند شهر هوشمند بعد از سه سال در شیراز برگزار شد و در این رویداد ۶۸ نفر به مدت ۵۴ ساعت در قالب ۳۰ ایده به رقابت پرداختند.

وی محورهای این همایش را حمل و نقل هوشمند و نوین، بهینه سازی مصرف انرژی تأسیسات شهری، مدیریت هوشمند فضای سبز، خدمات شهروندی دیجیتال، تسهیلگری خدمات شهری ویژه افراد دارای معلولیت، اقتصاد دیجیتال شهری، زندگی و محیط هوشمند، مدیریت شهری شیشه‌ای و هوشمند بیان کرد.

سلیمان پور تصریح کرد: در این برنامه ابتدا شرکت کنندگان در پیش رویداد این برنامه ایده‌های خود را در قالب ۳۰ طرح ارائه کردند و ۱۵ ایده بر اساس شاخص‌های ارزیابی توسط داورها و منتورها وارد رویداد اصلی شدند.

وی افزود: در ادامه شرکت کنندگان بر اساس ایده و تخصصی که داشتند گروه تشکیل داده و در نهایت به بهترین ایده‌هایی که قابلیت تجاری سازی داشتند، جوایزی تعلق گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در خصوص نتایج برگزاری این رویداد گفت: استارت آپ ویکند در ایران به علاقه مندان کمک می‌کند تا ایده‌ها با حمایت‌های مالی توسط سرمایه گذاران بتوانند رشد بهتری داشته باشند و زودتر به موفقیت برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک