برایثویت کوتاه نمی‌آید؛ اگر دیپای و اوبا بروند، می‌مانم!


برایثویت کوتاه نمی‌آید؛ اگر دیپای و اوبا بروند، می‌مانم!

مارتین برایثویت، مهاجم بارسلونا، از هر فرصتی برای ادامه حضور در این باشگاه استفاده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش بارسا برای فروش بازیکنانی که در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفته‌اند همچنان ادامه دارد اما این تلاش با موفقیت زیادی همراه نبوده است.
جذب روبرت لواندوفسکی و رافینیا، بازگشت آنسو فاتی از مصدومیت، حضور فران تورس از پنجره نقل و انتقالات زمستانی در این تیم و همچنین تمدید قرارداد عثمان دمبله باعث شده است که آنها با تعدد بازیکنان در خط حمله روبرو باشند.
چنین اتفاقی مدیران بارسا را وادار کرده است که به فروش پی‌یر امریک اوبامیانگ، ممفیس دیپای و برایثویت فکر کنند اما این مهاجم دانمارکی همچنان روی ادامه حضور در نوکمپ تاکید دارد.
پیش از این نیز بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد و حتی کار به جایی رسیده بود که مدیران بارسا در فکر فسخ قرارداد او بودند.

برایثویت کوتاه نمی‌آید؛ اگر دیپای و اوبا بروند، می‌مانم!


حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این بازیکن به بارسا اعلام کرده که در صورت جدایی اوبامیانگ و دیپای باید در بارسا بماند چون در این صورت ممکن است فرصتی برای حضور در میدان به دست آورد.
گفته می‌شود او معتقد است که شایستگی داشتن فرصت دیگری با پیراهن بارسا برای نشان دادن توانایی‌هایش تحت هدایت ژاوی را دارد. این در حالی است که این مربی جوان بارسا به صراحت اعلام کرده است که نیازی به او ندارد و باشگاه می‌تواند این بازیکن را بفروشد.
این رفتار بر آتش خشم مدیران بارسا از برایثویت و مدیر برنامه او اضافه کرده است و آنها به او اعلام کرده‌اند که نمی‌تواند به حضورش در نوکمپ به این ترتیب ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!