رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: تشکیل تمدن اسلامی از مسیر مساجد محقق خواهد شد


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: تشکیل تمدن اسلامی از مسیر مساجد محقق خواهد شد

ایسنا: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: احیای کارکردهای مساجد، سیاست مهم سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب است و برای این امر مهم که از تاکیدات و مطالبات مهم مقام معظم رهبری است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد. حجت الاسلام محمد قمی روز...

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: تشکیل تمدن اسلامی از مسیر مساجد محقق خواهد شد

ایسنا: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: احیای کارکردهای مساجد، سیاست مهم سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب است و برای این امر مهم که از تاکیدات و مطالبات مهم مقام معظم رهبری است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام محمد قمی روز شنبه ۲۹ مرداد در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اراک با اشاره به اینکه فعالین در حوزه مساجد در دوران کرونا اقدامات خوب و ارزشمندی انجام دادند اظهار کرد: تلاش و تکاپو در استان مرکزی برای رساندن مساجد به جایگاه درست شان در حال نتیجه دادن است و اقدامات خوبی از جمله تدوین سند در استان صورت گرفته و طلبه و روحانیون به خوبی مسئولیت خود را در خدمت به مسجد انجام می دهند.

وی با بیان اینکه روحانیون در دوران کرونا، مساجد را به پایگاه سلامت مردم تبدیل کردند و حماسه های ماندگاری خلق کردند و لازم است آوینی ها این حماسه را روایت کنند، افزود: روحانیت همواره در مقاطع مختلف و خصوصا بحران ها دغدغه مند رفع مشکلات مردم بوده و در کنار مردم و برای مردم نقش آفرینی کرده است و همچنین در گام دوم نیز این حضور تقویت شده و گسترش پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مساجد محور و سنگر جامعه پردازی هستند و نقشه جامعه توحیدی توسط مساجد عملیاتی می شود که خوشبختانه در این راستا اتفاقات خوبی در استان مرکزی در حال انجام است.

قمی اصافه کرد: نگرش توحیدی انقلاب اسلامی، خدمت به مردم را برای خود افتخاری بزرگ می داند و مساجد نیز با این رویکرد برای امورات مردم نقش آفرینی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسجد امید و محل اتکای مستضعفین است و مسجد در اسلام و انقلاب اسلامی مرکز جنبش و نقطه شروع حرکت های اسلامی و انقلابی بوده است، گفت: تمامی حرکت های انقلابی و مردمی و مبارزه با کفر و استکبار جهانی در انقلاب از مساجد شروع شده و تشکیل تمدن اسلامی از مسیر مساجد محقق خواهد شد.

قمی تاکید کرد: مساجد پایگاه تحقق جهاد تبیین هستند و امروز مسجدی ها باید تبیین حق و حقیقت را رسالت اصلی خود بدانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی