جنگ صرافی های بزرگ بازار رمزارزها!


جنگ صرافی های بزرگ بازار رمزارزها!

آشفتگی در معاملات کریپتو به یک رویداد تجاری مربوط می شود که در آن سفارش خرید یا فروش سرمایه گذار گیر می کند و اجازه می دهد تا سفارشات تجاری جدیدتر انجام شوند. مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، چانگ‌پنگ ژائو ، پس از اطلاع از وجود پدیده ای بنام جیتر Jitters))در صرافی‌های رمزارز مانند FTX، نگرانی معامله‌گران را برانگیخت.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ جیتر یا آشفتگی در معاملات کریپتو به یک رویداد تجاری مربوط می شود که در آن سفارش خرید یا فروش سرمایه گذار گیر می کند و اجازه می دهد تا سفارشات تجاری جدیدتر انجام شوند.

جنگ صرافی های بزرگ بازار رمزارزها!

در حالی که نگرانی‌های CZ در مورد جیترها صراحتاً هیچ صرافی خاصی را هدف قرار نمی‌داد، جامعه کریپتو در توییتر تصور می‌کرد که این یک اتهام در مورد صرافی FTX است، اف تی ایکس یک صرافی رمزنگاری به رهبری سم بنکمن-فرید است.

CZ در پاسخ به واکنش جامعه که "جیتر" را به عنوان یک وضعیت شناخته شده و پذیرفته شده پیشنهاد می دانند، افزود:

همه شما می دانستید و چیزی نگفتید. ما باید با افرادی که این کار ها را می کنند بجنگیم.

ادعای غیرمستقیم علیه صرافی FTX کاملاً با اقدام اخیر شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) که دستور توقف چند صرافی و شرکت ارز دیجیتال دیگر را صادر کرد، مطابقت دارد.

طبق گفته بیمه سپرده فدرال (FDIC) ، FTX US، SmartAssets، FDICCrypto، Cryptonews و Cryptosec ظاهراً سرمایه‌گذاران را با ادعای اینکه محصولاتشان توسط FDIC بیمه شده است، گمراه کردند.

در واکنش به این دستور، برت هریسون، رئیس FTX ایالات متحده، توییتی را حذف کرد که ادعاهای مخالف FDIC را نشان می داد.

با این حال، توییتر کریپتو به سرعت به موارد متعدد دیگری اشاره کرد که هریسون به دروغ ادعای بیمه FDIC را کرد.

جنگ صرافی های بزرگ بازار رمزارزها!

در تلاشی برای کاهش سقوط آزاد، سم بنکمن فرید مدیرعامل صرافی FTX قصد خود را برای همکاری با FDIC در آینده آشکار کرد و در عین حال این واقعیت را تکرار کرد که صرافی FTX US بیمه FDIC نیست.

به موازات تحولات فوق، FTX طبق گزارش‌ها شروع به مسدود کردن حساب‌هایی کرده است که ارزهای دیجیتال را از طریق zk.money، یک زنجیره خصوصی لایه ۲ ارائه شده توسط شبکه آزتک در اتریوم، ارسال کرده است.

جنگ صرافی های بزرگ بازار رمزارزها!

در پاسخ، سم بنکمن فرید از تصمیم FTX برای نظارت بر حساب‌های این صرافی با استناد به قانون مبارزه با پولشویی (AML) حمایت کرد.

با این حال، او افزود: اما این بدان معنا نیست که حسابی مسدود شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام