فیلم| پرتاب وحشتناک یک زن از داخل خودروی گشت ارشاد به بیرون!+توضیح پلیس


فیلم| پرتاب وحشتناک یک زن از داخل خودروی گشت ارشاد به بیرون!+توضیح پلیس

روز شنبه ۲۹ مرداد ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد در محله سبزه‌میدان رشت، یک زن از خودروی گشت ارشاد که با سرعت درحال حرکت است، به بیرون پرت می‌شود.

فیلمی از لحظه پرت شدن یک زن از داخل خودروی گشت ارشاد در سبزه میدان رشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که واکنش‌های مردمی بسیاری را در پی داشته است.

زمان این اتفاق مشخص نیست. اما برخی کاربران نوشته اند که این ویدئو مربوط به دیروز است.

هنوز مسئولان توضیحی در مورد این فیلم نداده‌اند.

فرمانده انتظامی استان از بررسی فوری موضوع خبر داده است.

ماجرای سقوط زنی از ون پلیس در گیلان‌ چه بود؟

جانشین پلیس گیلان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردنش از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا