اهمیت استفاده از چاپ لیبل از گذشته تا به امروز


اهمیت استفاده از چاپ لیبل از گذشته تا به امروز

از ایام قدیم تا به امروز برای مشخص‌کردن خصوصیات کالا‌های مختلف از یک برچسب استفاده می‌کردند که با نام چاپ لیبل در میان افراد شناخته شد. این بر‌چسب برخلاف تگ که به‌وسیله نخ یا پارچه به اجسام متصل می‌شود، به طور کامل روی اجسام قرار می‌گیرد تا...

از ایام قدیم تا به امروز برای مشخص‌کردن خصوصیات کالا‌های مختلف از یک برچسب استفاده می‌کردند که با نام چاپ لیبل در میان افراد شناخته شد. این بر‌چسب برخلاف تگ که به‌وسیله نخ یا پارچه به اجسام متصل می‌شود، به طور کامل روی اجسام قرار می‌گیرد تا افراد به‌راحتی بتوانند نام و اطلاعات لازم کالا را مشاهده کنند.

استفاده از لیبل‌های مختلف برای کالا و وسایل به دلیل ارزان بودن قیمت آن همچنان ادامه داشته و به قوت بیش‌ازپیش خود پابرجا است. در‌واقع، این برچسب همانند یک شناسنامه یا کارت شناسایی برای نشان‌دادن هویت و مشخصات کالا به‌کارگرفته‌شده و همین مسئله باعث ارتباط برقرار‌کردن شما با وسیله می‌شود. تنها تفاوتی که بین لیبل‌های قدیم و جدید وجود دارد، طرح و جنس آن‌ها است که با پیشرفت امکانات، مدرن‌تر شدند.

اهمیت استفاده از چاپ لیبل از گذشته تا به امروز

طراحی جذاب و خیره‌کننده لیبل‌ها

استفاده از این برچسب کاربردی مربوط به زمان حال نیست. شاید باورکردنی نباشد، اما بیش از ۴۰۰ سال است که از چاپ لیبل برای نشان‌دادن مشخصات کالا‌های مختلف استفاده می‌شود. امروزه به دلیل به‌وجودآمدن امکانات و وسایل مختلف برای کشیدن، برش دادن و طراحی، شکل و شمایل لیبل‌ها تغییر پیدا کرده و طرح‌های جذاب‌تر و معقول‌تری ‌روی آن‌ها طراحی می‌شود.

کشیدن طرح روی این بر‌چسب، فقط به‌واسطه دستگاه‌های چاپ صورت نمی‌گیرد؛ بلکه افرادی که در این زمینه مهارت و تبحر دارند، می‌توانند طرح‌ها و اشکال مختلفی را طراحی کنند.

معرفی چند مدل لیبل پرطرف‌دار

انواع مختلفی از این لیبل‌های کاربردی وجود دارد که تحت‌تأثیر زمان در آن‌ها تغییراتی به وجود آمده که در این قسمت به چند مدل از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

لیبل‌های شیت

یکی از شناخته‌شده‌ترین و کارآمد‌ترین لیبل که روی اجسام و اقسام مختلف قرار می‌گیرد، چاپ لیبل شیت است. این نوع برچسب جزء اولین طراحی‌ها بوده و در حال حاضر یک بیزینس قدرتمند و فوق‌العاده‌ای را به خود اختصاص داده است. برای طراحی این اتیکت به یک نرم‌افزار مخصوص نیاز است تا اشکال را همانند جورچین با نظم‌دهی کنار یکدیگر قرار دهید و سپس به‌وسیله دستگاه چاپ، آن را چاپ کنید.

لیبل‌های شیشه‌ای

جدید‌ترین و جذاب‌ترین اتیکت‌هایی که در حال حاضر مورداستفاده قرار می‌گیرد، چاپ لیبل شیشه‌ای است. این برچسب با طراحی فوق‌العاده همانند چسب پی‌وی‌سی در برابر آب و آسیب‌های دیگر مقاوم است. شما می‌توانید آن‌ها را در برش‌ها و ابعاد مختلف به‌دلخواه در‌آورید.

لیبل‌های پوشش درب

این اتیکت‌ها از جنس کاغذ، فویل و آلومینیوم هستند که به‌صورت تک‌لایه و چند‌لایه با استفاده از سیل حرارتی و القایی روی درپوش بطری‌ها و ظرف‌ها قرار می‌گیرد. پوشش لید نیز از کنده شدن این برچسب جلوگیری می‌کند.

تجربه خرید لیبل‌های متنوع با آی چاپ

بهره‌گیری از چاپ لیبل از گذشته تا به امروز در میان افراد رایج بوده و بدون توقف همچنان ادامه دارد. استفاده از این اتیکت بسیار مهم بوده و برای آگاهی افراد از خصوصیات محصول مورد‌نظر بسیار ضروری است. به شما توصیه می‌کنیم برای اینکه بتوانید این برچسب کارآمد و فوق‌العاده را با طرح‌های جذاب و متنوع استفاده کنید، از سایت آی چاپ غافل نشده و با ارسال طرح مورد‌نظر بهترین اتیکت را دریافت کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز