مدیران در اطلاع رسانی عملکرد دولت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند


مدیران در اطلاع رسانی عملکرد دولت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت در حوزه‌های مختلف عملکردهای خوبی داشته لذا مدیران باید با ارتقا سواد رسانه‌ای، در انعکاس این دستاوردها اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت عصر شنبه در دیدار عضو شورای اطلاع رسانی دولت، بر لزوم به روز شدن مدیران در حوزه سواد رسانه‌ای تأکید کرد و گفت: دیدگاه برخی از مدیران این است که اقدامات صرفاً برای رضای خدا انجام می‌شود در صورتی که مردم هم باید از طریق رسانه‌ها از این اقدامات باخبر شوند.

به گفته وی؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای آشنایی مدیران با فضای جدید رسانه‌ای در دنیا لازم است.

وی با اشاره به اینکه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی از دغدغه‌های مهم مردم است، تصریح کرد: اقدامات خوبی برای تسریع در روند اجرای این پروژه انجام شده که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد.

استاندار خراسان جنوبی به ضعف‌های حوزه رسانه و اطلاع رسانی در کشور اشاره کرد و گفت: کشور در خصوص فضای رسانه‌ای و اطلاع رسانی به روز، نسبت به دشمن عقب بوده و این ضعفی بزرگ در مقابل دشمنان است.

وی افزود: در داخل کشور هم گروه‌های سیاسی که کمتر همسوی جریان انقلاب و نظام هستند دقیق‌تر وارد فضاهای رسانه‌ای می‌شوند و از این فرصت بیشتر استفاده می‌کنند.

قناعت متذکر شد: برخی از ضعف‌های موجود، ناشی از محجوب و مأخوذ به حیا بودن نیروهای انقلابی است که در بیان اقدامات، هم اخلاق مدارانه و هم متواضعانه عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: مدیران باید شیوه‌های انعکاس اقدامات با تکنیک و خلاقانه را فراگیرند و یکی از کارهای اساسی آنها، ارتباط‌گیری با رسانه باید باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود مشکلات داخلی آمریکا ادامه داد: آمریکا در حال فروپاشی است اما رسانه‌ها شرایط را به گونه‌ای بزک می‌کنند که گویی وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

قناعت، نقش رسانه‌ها در جهت دهی افکار عمومی را هم متذکر شد.

وی احداث پست ۴۰۰ کیلوولت برق نهبندان، تأمین منابع مالی راه آهن و … را از اقدامات اساسی در حال انجام برای استان برشمرد و بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص این اقدامات تأکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری