ایرانسل بسته اینترنت هدیه خبرنگاران را فعال کرد


ایرانسل بسته اینترنت هدیه خبرنگاران را فعال کرد

ایرانسل بسته اینترنت هدیه خبرنگاران را فعال کرد. ایرانسل به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه برای آنها یک بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی را در نظر گرفت.اپراتور ایرانسل از روز پنجشنبه 27 مرداد 1401 به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم...

ایرانسل بسته اینترنت هدیه خبرنگاران را فعال کرد. ایرانسل به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه برای آنها یک بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل از روز پنجشنبه 27 مرداد 1401 به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه برای خبرنگاران ایرانسلی یک بسته هدیه 200 گیگابایتی را فعال کرد. گفتنی است این بسته بر اساس اولین لیستی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ایرانسل ارسال کرده بود، برای خبرنگاران فعال شد.

جزئیات فعالسازی بسته اینترنت هدیه خبرنگاران

آن دسته از خبرنگاران ایرانسلی که این بسته هدیه روی حساب آنها فعال شده، بعد از این که اعتبار بسته به پایان رسید، با ارسال عدد 1 به شماره ۳۱۴۱ می‌توانند بسته‌های فعلی موجود روی حساب خود را که استفاده از آنها به دلیل فعالسازی بسته هدیه روز خبرنگار متوقف شده بود، مجددا دریافت کرده و از آنها استفاده کنند.

همچنین تمامی مشترکان ایرانسلی اعم از دائمی و اعتباری می‌توانند علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن ایرانسل من، با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱*۵۵۵* از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته های اینترنت همراه خود اطلاع پیدا کنند. ضمن این که مشترکان سیم کارت‌های اعتباری با شماره‌گیری کد دستوری #۱۰*۱۴۱* می‌توانند باقی‌مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت خود را ببینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی