نجات 20 نفر از دل آتش در خیابان ملت


نجات 20 نفر از دل آتش در خیابان ملت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات حدود ۲۰ نفر از افراد با کمک آتش‌نشانان در جریان وقوع حریق در انبار کالا واقع در خیابان ملت خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی از وقوع حریق در انبار کالا واقع در خیابان ملت خبر داد و گفت: ساعت ۱۳:۴۰ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار کالا در خیابان ملت، پایین‌تر از خیابان جمهوری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقب آن چهار ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان شش طبقه تجاری در طبقه همکف، زیرزمین و بخشی از حیاط به‌عنوان انبار کالا که غالباً لوازم یدکی و خانگی بود وجود داشت.

وی اظهار کرد: این سه بخش جمعاً به وسعت ۳۰۰ متر کلاً شعله‌ور شده بود و دود زیادی نیز به طبقات بالایی سرایت کرده بود و در لحظات اولیه حرارت، دود و شعله بسیار زیادی بلند شده بود و نفوذ به زیرزمین و طبقه همکف برای آتش‌نشانان به‌دلیل محبوس شدن دود و حرارت سخت و دشوار بود که با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی همزمان با ورود به کانون‌های آتش‌سوزی خود را به طبقات بالایی رساندند.

ملکی خاطرنشان کرد: با رشادت آتش‌نشانان و عملیاتی که با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب انجام شد خیلی سریع موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند و از سرایت به طبقات بالایی، ساختمان‌های همجوار و بخش‌های دیگر انباز جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات حدود ۲۰ نفر از افراد با کمک آتش‌نشانان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این عملیات مورد مصدومیت و فوتی نداشته‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر