معلمان طرح مهر‌آفرین مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند


معلمان طرح مهر‌آفرین مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به گلایه معلمان طرح مهرآفرین درباره مشمول نشدن در رتبه‌بندی، گفت: طرح رتبه‌بندی برای همه فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش که شامل طرح طبقه‌بندی معلمان می شوند باید اجرا شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: این طرح برای همه فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش که شامل طرح طبقه‌بندی معلمان می‌شوند باید اجرا شود.

وی تأکید کرد: اخیرا مطرح می‌شود نیروهای استخدام شده در قالب طرح مهرآفرین مشمول طرح رتبه‌بندی نمی شوند و مشکل استخدامی را مطرح می‌کنند؛ در صورتی که هیچ شائبه‌ای در امور استخدامی این نیروها وجود ندارد و غالبا در پست‌های آموزشی به کار گرفته شده‌اند.

حاجی بابایی افزود: هر‌‌گونه شائبه‌ای برای گروه‌هایی از فرهنگیان برای استفاده از طرح رتبه‌بندی وجود دارد، باید به جد پیگیری شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم حق هیچ گروهی از مشمولین این طرح تضییع شود؛ دولت مردمی خود پشتیبان آنان هست.

وی تأکید کرد: تلاش ما این بوده است که غالب فرهنگیان مشمول طرح طبقه‌بندی معلمان شوند؛ چرا که هدف از این طرح به موازات ارتقای معیشت معلمان، ساماندهی تخصصی نیروی انسانی در راستای مدیریت بهینه منابع انسانی در آموزش و پرورش است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: بی شک دولت مردمی نخواهد گذاشت حقی ضایع شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران