بیت کوین به پایین‌ترین رقم خود طی سه هفته رسید


ارزهای رمزپایه به شدت سقوط کردند، به طوری که هجوم برای فروش ناگهانی این ارزها، بیت کوین را به پایین ترین رقم خود طی سه هفته اخیر رساند و تحلیلگران در مورد دلیل این کاهش اختلاف نظر داشتند. به گزارش رویترز، ارزهای رمزپایه در روز جمعه به شدت...

ارزهای رمزپایه به شدت سقوط کردند، به طوری که هجوم برای فروش ناگهانی این ارزها، بیت کوین را به پایین ترین رقم خود طی سه هفته اخیر رساند و تحلیلگران در مورد دلیل این کاهش اختلاف نظر داشتند.
بیت کوین به پایین‌ترین رقم خود طی سه هفته رسید
به گزارش رویترز، ارزهای رمزپایه در روز جمعه به شدت سقوط کردند، به طوری که هجوم برای فروش ناگهانی این ارزها، بیت کوین را به پایین ترین رقم خود طی سه هفته اخیر رساند و تحلیلگران در مورد دلیل این کاهش اختلاف نظر داشتند.
بیت کوین طی چند دقیقه در صبح اروپا، در حدود ساعت 06:40 به وقت گرینویچ، 7.7 درصد کاهش یافت و به 21404 دلار رسید. سپس اندکی بهبود یافت و در حدود 21528 دلار در ساعت 16:51 معامله شد که 8.05 درصد کاهش در روز نشان می‌دهد.
دومین رمز ارز بزرگ جهان یعنی اتر آخرین بار با کاهش 8.32 درصدی به 1721 دلار رسید.
مارکوس سوتیریو، تحلیلگر شرکت کارگزاری دارایی‌های دیجیتال گلوبال بلاک GlobalBlock، در یادداشتی تحقیقاتی گفت که به نظر نمی‌رسد یک کاتالیزور واحد منجر به فروش سنگین شود.
وی تأکید کرد که عدم استقبال از بیت کوین در بازار بورس و ناتوانی این ارز در بازیابی خود به سقوط آن کمک کرد. S P 500 تا اوایل بعدازظهر جمعه حدود 1 درصد کاهش داشت.
در عین حال، سوزانا استریتر، تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری و بازار در مؤسسه Hargreaves Lansdown، پیشنهاد کرد که این کاهش ارزش در "نتیجه یک معامله فروش بزرگ" صورت گرفته است.
استریتر گفت که به نظر می رسد کاردانو اولین ارز دیجیتالی بوده است که حرکت نزولی داشته و سپس بیت کوین و اتر و پس از آن سایر ارزها مانند دوج کوین این کاهش را شاهد بوده است.
ارزهای رمزنگاری شده تا اینجای سال جاری میلادی به شدت کاهش یافته اند، چرا که افزایش نرخ بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) و تورم فوق العاده بالا سرمایه گذاران را وادار به کنار گذاشتن دارایی های پرخطرتر کرده است.
کریگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda، گفت که شکست بیت کوین در بازیابی زیان های خود "نشان می دهد که این حرکت اساسی است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد