اسکوچیچ فردا به ترکیه می‌رود


اسکوچیچ فردا به ترکیه می‌رود

دراگان اسکوچیچ و دستیارانش برنامه فشرده ای را برای رصد عملکرد بازیکنان شاغل در لیگ و لژیونرهای فوتبال ایران در نظر گرفته اند.

در هفته گذشته وحید هاشمیان به منظور بررسی عملکرد شجاع خلیل زاده ،محمد حسین کنعانی زادگان و امید ابراهیمی در لیگ قطر راهی این کشور شد و بازی لژیونرهای ایرانی شاغل در قطر را زیر نظر گرفت.هاشمیان همچنین روز پنج شنبه در اصفهان تماشاگر مسابقه سپاهان برابر نساجی بود.

همزمان اسکوچیچ و ملادن زانجر در انزلی دیدار ملوان و استقلال را از نزدیک تماشا کردند و کرونوسلاو رندولیچ در کرمان تماشاگر بازی مس برابر گل گهر بود.

روز جمعه اسکوچیچ به همراه وحید هاشمیان، ماریو تات، ملادن زانجر و کرونوسلاو رندولیچ تماشاگر دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در استادیوم آزادی بودند و علی قربانعلی‌پور در تبریز مسابقه تیم های تراکتور و ذوب را تماشا کرد.

اسکوچیچ فردا به ترکیه می‌رود

همچنین در این هفته اعضای کادر فنی تیم ملی مسابقه استقلال مقابل مس کرمان را در ورزشگاه آزادی تماشا می کنند، روز جمعه وحید هاشمیان و علی قربانعلی‌پور تماشاگر دیدار گل گهر و سپاهان خواهند بود و ملادن زانجر و کرونوسلاو رندولیچ بازی آلومینیوم مقابل پرسپولیس را از نزدیک زیر نظر می گیرند.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز به همراه ماریو تات به تماشای بازی فولاد خوزستان مقابل تراکتور می نشیند.

همچنین اسکوچیچ به همراه کرونوسلاو رندولیچ فردا راهی ترکیه خواهد شد و در استانبول بازی باشاک‌شهیر - کایزری‌اسپور و عملکرد مجید حسینی و علی کریمی را زیر نظر می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی