بهره برداری از طرح های انتقال آب به شهریار و قدس تا 2 هفته آینده


بهره برداری از طرح های انتقال آب به شهریار و قدس تا 2 هفته آینده

شهریار- نماینده مردم شهرستان‌های شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری از طرح های انتقال آب به شهریار، قدس و ملارد تا ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حق وردی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح‌های انتقال آب به شهرقدس و باغستان شهرستان شهریار به طور همزمان به بهره برداری می‌رسد اظهار داشت: تنها راه برای ما انتقال آب از آبگیر بیلقان به شهر قدس بود چرا که امکان حفر چاه جدید در شهرستان قدس را نداشتیم.

حق وردی با بیان اینکه طی قول‌های داده شده باید تا دو هفته آینده طرح انتقال از آب سطحی تهران همزمان به شهرقدس و باغستان انجام شود گفت: از طرح الغدیر که آب تهران را به پرند انتقال می‌داد ۱۰۰ لیتر در ثانیه تخصیص گرفته ایم و عملیات لوله گذاری آن نیز انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان داشت: علاوه بر افتتاح انتقال آب به دو شهر باغستان و شهر قدس ما انتقال آب به شهرهای جنوبی شهریار مثل صباشهر، شاهد شهر و فردوسیه که ۲۰۰ لیتر بر ثانیه است نیز انجام خواهد شد.

وی عنوان داشت: آخرین پیگیری‌های صورت گرفته نشان می‌دهد خرید لوله‌های انتقال انجام شده و ظرف مرداد ماه مناقصه دوم نیز برگزار و بلافاصله عملیات انتقال آغاز شود که آن را نیز امسال خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید