عطایی: چالشی اساسی برای انتخاب ترکیب اصلی دارم


عطایی: چالشی اساسی برای انتخاب ترکیب اصلی دارم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که جام واگنر تورنمنتی بسیار مفید برای آن‌ها بوده، گفت: کیفیت حمله بازیکنان بازی به بازی بهتر شد و روند تیم رو به رشد است.

به گزارش "ورزش سه"، ایران و آرژانتین در حالی امشب در چارچوب آخرین مسابقه خود در جام واگنر به مصاف یکدیگر رفتند که این دو تیم در رقابت های قهرمانی جهان با هم در یک گروه قرار دارند. البته به نظر می رسید که هر دو مربی امشب تصمیم گرفته بودند که به شکل کامل دست خود را برای یکدیگر رو نکنند اما نهایتا این ایران بود که موفق شد در یک بازی جذاب با نتیجه 3-2 پیروز شود.

بهروز عطایی پس از پیروزی مقابل آرژانتین در مورد این مسابقه گفت: جام واگنر در مجموع تورنمنت خوبی برای ما بود. فارغ از نتایجی که کسب کردیم، اطلاعات خوبی از تیم به دست ما رسید. ضمن اینکه روند بسیار خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم.

بازی با اوکراین و سه مسابقه در جام واگنر شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرد، چون رشد قابل توجهی داشتیم. تمام بازیکنان توانستند در این مدت در ترکیب تیم قرار بگیرند و خدا را شکر تمام بازیکنان اعتماد ما را بیش از گذشته جلب کردند. با این شرایط چالشی اساسی برای انتخاب ترکیب اصلی خواهم داشت، چون رقابت خوبی بین بازیکنان شکل گرفته است.

عطایی در ادامه گفت: کیفیت حمله بازی به بازی بهتر شد. در دفاع هم همین شراط وجود داشت. در بازی نخست شرایط دفاعی خوبی نداشتیم اما در بازی دوم موفق به انجام 16 دفاع شدیم و در بازی امروز هم 11 دفاع کردیم که در هر دو بازی آمارمان بهتر از حریفان مان بود. البته هنوز نقص هایی وجود دارد اما در مجموع روند تیم مان رو به رشد است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: امروز در دیدار با آرژانتین تلاش کردیم تا از ترکیب اصلی خود استفاده نکنیم. حریف هم همین کار را کرد. محک اصلی ما در مسابقات قهرمانی جهان اتفاق خواهد افتاد. در مجموع بازی خوبی بود. آرژانتین بسیار جنگنده ظاهر شد و با تغییراتی که در تیم ایجاد می‌شد بازیکنان خیلی خوب به بازی برمی‌گشتند.

عطایی در ادامه گفت: در مجموع این تورنمنت را برای تیم ایران بسیار مفید می‌بینم و تلاش می‌کنیم در بازی آخر مقابل اسلوونی هم نمایش خوبی داشته باشیم و در نهایت با بهترین شرایط راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم.

او در مورد شرایط میزبانی لهستان، گفت: فضای برگزاری مسابقات بسیار خوب بود. ما برای هدف مهمتری آمده‌ایم و اگر نقصی وجود دارد به چشم ما نمی‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق