جزئیات ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود


جزئیات ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

در پی اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ ، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که در خصوص زمان و نحوه چگونگی ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ این دانشگاه، امروز یکشنبه 30 مردادماه اطلاعیه‌ای صادر می‌کند.

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

به گزارش ایران اکونومیست، پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه در سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به آدرس sanjesh.iau.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

بنا بر اعلام مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و آزمون اختصاصی واحدهای ارس،کیش و امارات این دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۸۶ هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و پس از طی مرحله دوم آزمون در دانشگاهها شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …در نهایت بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در دوره دکتری تخصصی پذیرفته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه