شیخ دیاباته پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد


شیخ دیاباته پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

شیخ دیاباته ستاره سابق استقلال پیشنهاد اولیه پرسپولیس را رد کرده است.

به گزارش مشرق، بارها و بارها هم یحیی گل‌محمدی و هم باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که قصدی برای جذب شیخ دیاباته ندارند. در این مورد گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس قصد جذب این بازیکن را به واسطه بعد تبلیغاتی این انتقال دارد اما گل‌محمدی روی این بازیکن به خاطر شرایط سنی و کم‌تحرکی نظر ندارد. اما حالا و بعد از جذب لوکادیا گفته می‌شود دیاباته در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته است. حتی گفته می‌شود سرمربی تیم چهارشنبه هفته قبل از باشگاه خواست تا شرایط جذب این بازیکن را فراهم آورد. درویش هم که در برنامه زنده تلویزیونی مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد اما قبل از بازی با فولاد مقابل دوربین خبرنگاران اعلام کرد که نام دیاباته در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد و مشغول مذاکره با او هستند.

درمورد این مذاکرات اخبار ضدونقیضی به گوش می‌رسد. اما دقیق‌ترین آن پیشنهاد مالی اولیه پرسپولیس بوده که از سوی دیاباته کلا رد شده است و باشگاه پرسپولیس مجبور شده پیشنهاد جدیدش را به این بازیکن ارائه کند. گفته می‌شود این بازیکن ۳۰۰ هزار دلار درخواست کرده و ظاهرا رقم آپشن‌هایش جدا از این رقم بوده است. پرسپولیسی‌ها هم می‌خواهند با او به‌گونه‌ای قرارداد ببندند که درصورت مصدومیت مجبور به پرداخت رقم اضافه نباشند.

بیشتر بخوانید:

گزینه خارجی پرسپولیس در تهران

شیخ محدودیت زمانی برای توافق ندارد

نوشتند دیاباته برای مذاکره به تهران آمده که این خبر تکذیب شد. این بازیکن نیازی به سفر و مذاکره در تهران ندارد، چون بازیکن آزاد است و مشکلی از بابت پایان زمان نقل‌وانتقالات ندارد. باشگاه پرسپولیس هم نیازی به هزینه کردن اضافه پیش از توافق با او را ندارد و می‌تواند بعد از پایان زمان نقل‌وانتقالات با او مذاکره کند. بنابراین طبیعی بود که خبر سفرش به تهران تکذیب شود.

اما موضوع مذاکره باشگاه با مدیربرنامه‌های فرانسوی این بازیکن هم مطرح شده که با توجه به حضور مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در جریان مذاکرات طبیعی به نظر می‌رسد. ظاهرا مذاکره با مدیربرنامه اصلی این بازیکن برای باشگاه پرسپولیس اهمیت بیشتری داشت. هرچند مدیربرنامه‌های ایرانی این بازیکن هم درگیر این مذاکرات است اما ترجیح داده در برابر این سوال که چرا باشگاه پرسپولیس مذاکره با مدیربرنامه‌های فرانسوی این بازیکن را در دستور کار خودش قرار داده سکوت کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی