دعای حرز امام جواد برای باطل شدن سحر و جادو


دعای حرز امام جواد (ع) یکی از دعا های بسیار متبرک و موثر است که از امام شیعه معصوم نسل به نسل به ما رسیده است. کسانی که اعتقاد دارند به وسیله نیروها...

 

دعای حرز امام جواد (ع) یکی از دعا های بسیار متبرک و موثر است که از امام شیعه معصوم نسل به نسل به ما رسیده است. کسانی که اعتقاد دارند به وسیله نیروهای شیطانی طلسم شده اند، می توانند از دعای حرز امام جواد بهره ببرند. این دعا همانند خورشید در ظلمات و تاریکی شب عمل می کند و به زندگی شما نور دوباره می بخشد.

 انواع دعای حرز جواد

 

دعای حرز امام جواد برای باطل شدن سحر و جادو

دعا حرز جواد دو نوع دارد: دعای صغیر و دعای کبیر

 این دعا بسیار مبارک است که جهت رفع طلسم و جادو، چشم زخم، دفع بلایا و افزایش رزق و روزی خوانده می شود. حرز در لغت به معنی پناهگاه امن می باشد. دعای حرز، دعایی است که ما را در پناهگاهی امن نگه می دارد تا از گزند روزگار و بدخواهان دور باشیم.

  •  دعای صغیر را بر روی انگشتر و بدلیجات مختلف حک می کنند که می توانید با خرید آن، همیشه دعای صغیر را به همراه باشید.
  • اگر دعای حرز جواد را جهت باطل کردن سحر و جادو میخواهید، باید دعای کبیر را تهیه نمایید. دعای کبیر طولانی تر بوده و نوشتن و نگهداری آن دارای آداب بسیار خاصی می باشد. دعای اما جواد به خوبی می تواند تمامی طلسم ها و سحر و جادوها را باطل کرده و شما را از شر حاسدین دور نگه دارد.

متن دعای حرز امام جواد (ع)

 

دعای حرز امام جواد برای باطل شدن سحر و جادو 

دعای صغیر حرز امام جواد به شرح زیر است:

 یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اِکْفِنی الْشُّرُورَ وَ افاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ

ترجمه: ای روشنایی، ای برهان و دلیل، ای آشکار کننده، ای روشنایی بخش، پروردگارا من را از شر و گزند روزگار کفایت کن و از تو می خواهم در روزی که در صور دمیده می شود مرا نجات دهی.

دعای کبیر حرز امام جواد طولانی بوده و باید طبق شرایط بسیار خاصی نوشته شود.

 

شروط استفاده از دعای حرز امام جواد (ع) جهت باطل کردن سحر

دعای حرز امام جواد برای باطل شدن سحر و جادو

اگر دعای حرز امام جواد جهت باطل کردن سحر و جادو به کار رود، باید طبق شرایط خاصی نوشته شده و نگهداری شود. این دعا باید بر روی پوست آهو نوشته شود. جوهر آن باید جوهر با کیفیتی باشد تا در طول سالها پاک نشود. این دعا باید در لوله نقره ای اصل و کیف چرمی اصل نگهداری شود. زیرا پوست آهو نازک بوده و در صورت هرگونه بی احتیاطی پاره می شود. بر روی لوله نقره ای باید دعاهایی مخصوص حک شود. این دعا باید به صورت کاملا دقیق و توسط فردی که وضو دارد نوشته شده باشد.

دست زدن به دعا بدون وضو مکروه است. بهتر است با وضوی کامل به آن دست بزنید. لوله نقره ای باید درون بازوبند چرمی قرار گرفته باشد تا بتوان آن را به بازو بست و بهتر است آن را بر روی بازوی دست راست خود ببندید. می توانید هنگام رفتن به توالت و هنگام نجابت نیز دعای حرز امام جواد را به همراه داشته باشید. زیرا دعا در داخل لوله نقره ای و بازوبند چرمی محفوظ می باشد.

حرز جواد (ع) دستنویس روی پوست آهو

تمامی مراجع دینی به کارساز بودن این دعا به صورت دستنویس روی پوست آهو ایمان دارند و برای باطل کردن سحر و جادو آن را توصیه می کنند. شما میتوانید پک کامل حرز امام جواد را از سایت صافات تهیه نمایید.

همچنین آیت الله بهجت در این راستا می فرمایند: حرز جواد به صورت دستنویس روی پوست آهو برای باطل کردن سحر و جادو بسیار تاثیرگذار است اما به شرطی که به بازو بسته شود. کسانی که از این دعا استفاده کرده اند، اثرات مثبت آن را به خوبی در زندگی خود مشاهده کرده اند. این دعا می تواند شما را از شر حاسدین دور نگه دارد و بدخواهی های آن ها را باطل کند.

 آداب استفاده از دعای حرز امام جواد (ع)

اگر جهت باطل کردن طلسم های شیطانی می خواهید از دعای حرز امام جواد استفاده کنید، باید آداب آن را به طور کامل رعایت کنید. زیرا اگر این آداب رعایت شوند، تاثیرگذاری دعا بسیار بیشتر خواهد بود. اول از هر چیز بهتر است دعا را برای اولین بار زمانی به بازوی خود ببندید که ماه در عقرب نباشد. با یک سرچ ساده در گوگل می توانید شب هایی را که ماه در عقرب است مشاهده نمایید. کسی که می خواهد دعای حرز را به بازوی خود ببندد باید قبل از آن چهار رکعت نماز بخواند. در این نماز و در هر رکعت فرد باید هفت مرتبه هر یک از سوره های زیرا را بخواند.

  • سوره حمد
  • آیه الکرسی
  • آیه شماره 18 سوره آل عمران (شهدالله)
  • سوره شمس
  • سوره لیل
  • سوره توحید

این کار باید در هر چهار رکعت تکرار شود تا دعا بیشترین تاثیر را داشته باشد. بعد از نماز فرد می تواند بازوبند را به بازوی خود ببندد. اگر فردی که طلسم شده کودک می باشد، باید فرد بزرگسالی به نیابت از کودک نماز را بخواند.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک