سیمنار علمی« نقش زنان در عصر ظهور» در کربلای معلی


سیمنار علمی« نقش زنان در عصر ظهور» در کربلای معلی

سمینار علمی «نقش زنان در عصر ظهور(عج)» با عنوان «بنور الحسین اهتدیت» در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکزبین المللی رسانه، بنیاد مطالعات تخصصی نهضت حسینی «وارث الانبیاء» متعلق به آستان مقدس امام حسین(ع)، سمینار علمی ویژه بانوان درباره نقش زنان زنان در عصر ظهور را باهمکاری بخش روابط زنان و با شعار «بنور الحسین اهتدیت» در سالن سیدالاوصیاء در آستان حسینی برگزار کرد.

دکتر مریم الیاسری، رئیس این سمینار علمی گفت: ما با اعتقاد به نیروهای جوانی که تفکر و اندیشه مهدویت را دارد و زمینه ظهور امام زمان(عج) هستند، میزبان گروه «ثم اهتدیت» بودیم.. این سمینار در محورهای متعدد برگزار شد.

الیاسری ادامه داد: در این سمینار مجموعه ای از برنامه های گفتگو مطرح شد. سپس گروه ثم اهتدیت، نمایش نمادینی را از لحظات ظهور قائم آل محمد(عج) نشان دادند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این سمینار بانوان، پرورش زنان مهدوی برای دولت عدل الهی و رهبران زنان دلسوز حضرت زینب(ع) است. این سمینار ارتباط قیام حضرت مهدی منتظر(عج) را با قیام امام حسین(ع) را بررسی کرد.

الیاسری بر اهمیت نقش زنان در عصر ظهور تاکید کرد و گفت: نقش زنان مانند نقش شان در عصر قیام امام حسین(ع) است و این مسئولیت را برعهده دارند.

در حاشیه این سمینار، نمایشگاه عکس شهداء که در راه عدال الهی جانفشانی کردند، برگزار شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی