نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4 با تکه‌های شهاب‌سنگ و قیمت 10 هزار دلار معرفی شد


شرکت روسی کاویار (Caviar) هرچند وقت یکبار از نسخه لوکس دستگاه‌های الکترونیکی مطرح رونمایی می‌کند و حالا نوبت به گلکسی زد فولد 4 سامسونگ رسیده. کاویار از مجموعه «Heralds of the Galaxy» رونمایی کرده که ...

موبنا – شرکت روسی کاویار (Caviar) هرچند وقت یکبار از نسخه لوکس دستگاه‌های الکترونیکی مطرح رونمایی می‌کند و حالا نوبت به گلکسی زد فولد 4 سامسونگ رسیده. کاویار از مجموعه «Heralds of the Galaxy» رونمایی کرده که شامل چهار طراحی با بدنه‌ای از جنس شهاب‌سنگ، طلا و چرم گوساله می‌شود.

مسلما استفاده از چنین قطعاتی ارزان نیست و نباید انتظار داشته باشید که کاویار مجموعه جدیدش را با قیمت پایینی در اختیار خریداران قرار دهد. ارزان‌ترین عضو این خانواده با نام «Black Rain»، قیمتی برابر 9610 دلار دارد. اما اگر خریدار به شهاب‌سنگ علاقه داشته باشد، باید نزدیک به 11 هزار دلار هزینه کند.

نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4 با تکه‌های شهاب‌سنگ و قیمت 10 هزار دلار معرفی شد

نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4

ستاره مجموعه جدید کاویار، مدل «Golden Meteor» است که در حقیقت همان گلکسی زد فولد 4 با طراحی جدید پنل پشتی محسوب می‌شود. کاویار برای بدنه این مدل از ذرات سه شهاب‌سنگ مختلف شامل Muonionalusta ،Seymchan و Canyon Diablo استفاده کرده است.

نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4 با تکه‌های شهاب‌سنگ و قیمت 10 هزار دلار معرفی شد

به گفته کاویار، هر تکه از شهاب سنگ مورد استفاده در این مدل منحصر به‌فرد است، بنابراین هر نسخه از مدل Golden Meteor طراحی مخصوص به خودش را دارد.

کاویار تنها 29 نمونه از این مدل را تولید می‌کند که البته تنها حاوی تکه‌های شهاب سنگ نیستند و در آن‌ها از طلا هم استفاده می‌شود. برای مثال لوگوی کاویار روی بدنه این محصولات با طلا ساخته می‌شوند. قیمت نسخه 256 گیگابایتی این مدل برابر 11,180 دلار و نسخه 512 گیگابایتی برابر 11,620 دلار است.

سامسونگ نزدیک به دو هفته پیش از گوشی گلکسی Z Fold 4 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند نمایشگر داخلی 7.6 اینچی و بیرونی 6.2 اینچی دارد و قدرت آن را تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک تامین می‌کند. این محصول به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده و همچنین 12 گیگابایت رم دارد.

گلکسی زد فولد ۴ در نسخه پایه با 256 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر 1800 دلار/یورو دارد و در بالاترین نسخه با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، قیمتش به 2160 یورو می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم