پذیرش 4 ایده فناورانه در مرکز رشد واحدهای فناور خرم‌آباد


پذیرش 4 ایده فناورانه در مرکز رشد واحدهای فناور خرم‌آباد

خرم‌آباد- رئیس پارک علم و فناوری لرستان از پذیرش چهار ایده فناورانه در مرکز رشد واحدهای فناور مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد نامداری امروز یکشنبه در حاشیه شصتمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد اظهار داشت: در این جلسه در مجموع درخواست‌های جذب و پذیرش تعداد چهار ایده فناوری با حضور مدیران این واحدها طرح و مورد بررسی قرار گرفت و با استقرار آنها در مرکز رشد موافقت شد.

وی بیان داشت: ایده‌های پذیرش شده در این مرکز در حوزه‌های «اسیدآمینه های ضروری لیزین و متیونین مورد نیاز خوراک دام، طیور و آبزیان به روش زیست فناوری میکروبی»، «شامپو گیاهی»، «سیستم مانیتورینگ باتری سلول‌های خورشیدی»، «ساخت تجهیزات ماشین آلات مورد نیاز صنعتی و شیلات» هستند که به‌صورت رسمی فعالیت خود را در این مرکز آغاز می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان یادآور شد: همچنین طرح‌های «ساخت تولید تجاری دهانشویه» و «سامانه هوشمند و هدفمند تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی (شبکه‌های اجتماعی)»، با توجه به کسب امتیازات لازم، از مرحله رشد مقدماتی به مرحله رشد ارتقا یافتند.

نامداری افزود: با توجه به نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه، تعداد یک واحد فناور به دلیل عملکرد غیرقابل قبول و عدم کسب امتیازات لازم از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد خروج ناموفق یافت، همچنین استقرار یک واحد فناور که در حال طی مراحل رشد خود بود و در این مرحله پیشرفت قابل قبولی داشته به مدت یک سال تمدید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود