عدم عرضه کالای قاچاق، اولویت اصلی پلیس امنیت اقتصادی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در پلیس امنیت اقتصادی گفت: در ۷۲ ساعت گذشته، در پایش انبار های عرضه کالای قاچاق در سطح شهر، با تشکیل ۱۴۰ تیم پلیسی و بهره‌گیری از ۴۲۰ نفر از همکاران، از ۳۵۲ اموال و...

به گزارش خبرنگار عدم عرضه کالای قاچاق، اولویت اصلی پلیس امنیت اقتصادیخبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در پلیس امنیت اقتصادی گفت: در ۷۲ ساعت گذشته، در پایش انبار های عرضه کالای قاچاق در سطح شهر، با تشکیل ۱۴۰ تیم پلیسی و بهره‌گیری از ۴۲۰ نفر از همکاران، از ۳۵۲ اموال و اماکن بازدید به عمل آمد.
وی گفت: در این بازدیدها مقادیر قابل توجهی کالا به ارزش تقریبی 2 میلیون و621 هزار قلم کالای قاچاق کشف و در این زمینه ۴۶ نفر دستگیر شدند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده بیش از 2 هزار میلیارد تومان میباشد افزود: از این انبارها یک انبار لوازم یدکی خودرو کشف شد که در آن بیش از ۲۰۰ هزار قلم لوازم یدکی خودرو احتکار شده بود .
وی با اشاره به کشف یک انبار روغن خاطرنشان کرد : از این انبار نیز حدود ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور که به صورت قاچاق نگهداری می‌شد، کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه از یک انبار دیگر ۶۴ هزار حلقه لاستیک و بیش از ۴۶ هزار رینگ کشف شد بیان داشت : پلیس به صورت ویژه انبارهای موجود در پایتخت را رصد و در کنترل دارد.
سردار رحیمی همچنین با اشاره به دستگیری فردی که با سوءاستفاده از افراد کم بضاعت به صورت سازمان یافته اقدام به ثبت بیش از ۵۰ شرکت کرده بود بیان داشت: در بررسی ۴ شرکت از شرکت های این فرد مشخص شد که این فرد بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشته است.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳ مرحله طرح مقابله با دلالان ارزی توسط پلیس امنیت اقتصادی اجرا شده است بیان داشت، تاکنون در این زمینه ۵۵ نفر دستگیر و بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان ارز از آنان کشف شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی