هیچ احترامی برایت قائل نیستم؛/ حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به هاشمی نسب!


هیچ احترامی برایت قائل نیستم؛/ حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به هاشمی نسب!

هواداران پرسپولیس هرگز شروع‌کننده هیچ تنشی نبوده‌اند؛ شما چطور به خودت اجازه دادی که به آنها توهین کنی؟

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش از بازی پرسپولیس - فولاد و در حالی که بازیکنان تیم میهمان راهی هتل محل اقامت شدند شده بودند تا آنجا مستقر شوند در مقابل هتل درگیری لفظی بین مربی فولاد مهدی هاشمی نسب و پیشکسوت پرسپولیس سپهر حیدری در گرفت؛ زمانی که هاشمی نسب با الفاظی به نظر تند مدافع سابق سرخپوشان را مورد هدف قرار داد.

در حالی که حیدری مشغول خوش و بش با بازیکنان فولاد بود به نظر هاشمی نسب به سمت او آمده و پیشکسوت این تیم را مورد حمله لفظی قرار داد؛ حمله ای که به نظر حواشی عجیبی را در لابی هتل اسپیناس رقم زد و سپس با مصاحبه هاشمی‌نسب در میکسدزون علیه هواداران پرسپولیس، بار دیگر در فضای مجازی شدن گرفت.

سپهر حیدری که هم‌پستی هاشمی نسب محسوب می‌شود در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشته، به جزئیات این درگیری لفظی پرداخته است. اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:

* یک اپسیلون هم برایش احترام قائل نیستم
سپهر حیدری در ابتدا گفت: این شخص که نمی‌خواهم اسمش را هم بیاورم باید بداند که هرچه دارد از پرسپولیس و هوادارانش است و به واقع به این تیم و این سکوهایی که علیهش بی حرمتی می‌کند مدیون است. ما در خانواده پرسپولیس برای کسی که به پیراهن تیم پشت کرده و آن را به پول فروخته و به تیم رقیب رفته احترامی قائل نیستیم. من برخوردی با این شخص دو روز قبل از بازی مقابل هتل اوین داشتم و این‌ها را به خودش هم گفتم و گفت چرا احترام من را نگه نمی‌داری و برایش توضیح دادم که خانواده پرسپولیس برای شخصی مثل تو احترامی قائل نیست. بعد از آن هم آن حرکات زشت را در زمین انجام داد و واقعاً اگر یک اپسیلون هم برایش احترام قائل بودم دیگر همان را هم قائل نیستم.

* به پرسپولیس توهین کرد و سکوت جایز نبود
حیدری سپس در واکنش به ناراحتی هاشمی نسب از استوری او گفت: من برای او استوری نگذاشته بودم چون در حد و اندازه‌ای نبود که بخواهم برایش وقت بگذارم و کار این چنینی انجام دهم ولی بعد از توهینش به پرسپولیس و هواداران پرسپولیس دیگر سکوت جایز نبود و باید واکنش نشان می‌دادم.

* هواداران پرسپولیس هیچوقت شروع‌کننده نیستند
او در خصوص تنش هایی که در حاشیه بازی پرسپولیس و فولاد رخ داد عنوان کرد: اگر توهینی هم بوده مقصرش خود این شخص بوده است. وقتی حرکات تحریک آمیز و توهین آمیز انجام می‌دهد و مرتباً در مصاحبه‌هایش می‌گوید تیم خاص، تیم خاص و در بازی هم دروازه و تور را می‌بوسد و حرکات شنیع انجام می‌دهد طبیعتاً باید منتظر واکنش باشد. این را از قول من بنویسید هواداران پرسپولیس هرگز شروع کننده هیچ تنشی نبودند و نیستند و به هیچکس هم بی دلیل بی‌حرمتی نمی‌کنند. ضمن اینکه شاید اصلا چند تماشاگر نما بین تماشاگران باشند و توهین کنند و چطور این آقا به خودش اجازه میدهد به جامعه بزرگ هواداران پرسپولیس توهین کند؟

* نباید بنز را با لاستیک پراید وارد راند مسابقه کنید
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره نگرانی هواداران از دو تساوی این تیم در هفته های ابتدایی لیگ گفت: نگرانی هواداران به حق است چرا که پرسپولیس هنوز مشکلات زیادی دارد و در خط حمله نتوانستند به موقع تیم را تقویت کنند و الان که لیگ شروع شده تازه رفته‌اند بازیکن آورده‌اند و این اتفاقات باید 20 روز قبل از شروع بازی ها رخ می‌داد نه شب بازی با ذوب آهن. شما نگاه کنید هر یک امتیاز و یک گل هم می‌تواند در سرنوشت اخر لیگ تاثیرگذار باشد و سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد و نباید خیلی ساده از کنار این موارد گذشت. یکی مثل لوکادیو را می‌روند با کارت پروازش عکس می‌گیرند و برایش تبلیغ می‌کنند در حالیکه هر بازیکنی باید آرزویش باشد به پرسپولیس می آید. دلیل نتایج نه چندان خوب پرسپولیس هم موارد این چنینی است و شما نمی‌توانی یک بنز را با لاستیک پراید وارد راند مسابقه کنی و انتظار داشته باشی نتیجه بگیری. امیدوارم با تقویت خط حمله مشکلات حل شود و از هفته سوم نوار بردها شروع شود.

* او هر چه در فوتبال دارد از پرسپولیس است
حیدری در پایان تاکید کرد: از قول من بنویسید هیچ وقت به هیچ کسی اجازه نمی‌دهم به هوادار و تیم پرسپولیس بی‌احترامی کند و هیچ نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست. ایشان هم هرچه در فوتبال دارد از پرسپولیس و هوادارانش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403